Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Dawes

Medlem
Gjorde ett köp under denna kampanj men har inte fått några extrapoäng. Bara vanliga poängen för köpbeloppet. Har ni fått? När isåfall?
Samma dag samt 2 dagar efter (2 olika köp), tror även jag ska ha för ett tredje vilket inte landat ännu.

Edit: Förtydligande, de är registrerade på samma dag som köpen såklart men det ena släpade lite mer innan det dök upp.
 
Last edited:

rsimon

Medlem
Samma dag samt 2 dagar efter (2 olika köp), tror även jag ska ha för ett tredje vilket inte landat ännu.

Edit: Förtydligande, de är registrerade på samma dag som köpen såklart men det ena släpade lite mer innan det dök upp.
Poängen från denna kampanj sätts in på medlemskapet inom ca 14 dagar efter kampanjen avslutats, skriver Coop till mig. Blir att vänta 10 dagar till som mest.
 

rsimon

Medlem
Poängen från denna kampanj sätts in på medlemskapet inom ca 14 dagar efter kampanjen avslutats, skriver Coop till mig. Blir att vänta 10 dagar till som mest.
Senaste nytt, inga poäng och detta svar från kundtjänst:
För att kunna lägga in poängen som saknas behöver vi veta vilka varor du köpt, samt en bild på beställningsbekräftelsen från ordern det gäller.

Tur jag hade detta kvar.
 

Homer

Medlem
Gjorde ett köp idag och fick en e-post från Coop kort därefter:

Bekräftelse på poänggrundande köp
Du har handlat via vår partnersida på coop.se och kommer att få poäng på ditt köp


POÄNGINTJÄNING HOS:
CDON AB

DATUM FÖR KÖP:
2021-03-01

DU KOMMER ATT FÅ:
2.00 POÄNG PER KRONA *


Hur funkar det med köp från CDON nuförtiden?
Jag har inte gjort något köp sedan jag skrev ovanstående, men nu fick jag ingen bekräftelse.
 

bvs

Medlem
Nu kan man äntligen betala med Amex i Scan & Pay appen!

Screenshot_20221123-141449.png
 
Toppen