Magiskt, att det frigörs en kortplats skojar man ju inte bortSjukt bra nyheter på Coop. Sedan igår går det att koppla kreditkortet till medlemskapet och slippa extra kort eller uppge personnummer när man handlar. Det är dock bara vissa butiker som har fått funktion ännu dock enligt info.
Visa bifogad bild 126004
Framgår det hur man ska gå tillväga? Hittar inget på hemsidan...Sjukt bra nyheter på Coop. Sedan igår går det att koppla kreditkortet till medlemskapet och slippa extra kort eller uppge personnummer när man handlar. Det är dock bara vissa butiker som har fått funktion ännu dock enligt info.
Visa bifogad bild 126004
Du får frågan i kortterminalen efter att köpet godkänts om du registrerat medlemskap och kortet inte är kopplat. Min butik är tydligen en av de första som fått detta, sen igår. Enligt personal i kassan är det en pilot med enbart ett fåtal butiker just nu.Framgår det hur man ska gå tillväga? Hittar inget på hemsidan...![]()
Blipp funkar bra för mig förutom AmexOm några år kanske man till och med kan blippa.
Ja det var Amex jag syftade på för varför skulle man vilja använda något annat än Amex på Coop?Blipp funkar bra för mig förutom Amex
Ca 4 månader om året så kör jag åtminstone Curve för maximering av poängintjäning med GBIT.Ja det var Amex jag syftade på för varför skulle man vilja använda något annat än Amex på Coop?![]()
Funkade fint, tackar!Storhandla för hela veckan på coop.se
Just nu får du som medlem 150 kr rabatt på ditt första köp när du handlar för minst 800 kr på coop.se. Erbjudandet gäller t.o.m. 6/2 så passa på att fylla förråden. Ange kod: NYKUND5YKG