Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Köpte på mig en hög konserver med vita bönor för 4,95st vilket borde ge 1.21 poäng per krona, inte illa om man gillar vita bönor. Finns det något billigare ur XTRA sortimentet?
Gäller hela januari.

Attachments

• F5E70473-B34A-4A34-86F3-271F96A5B5F9.png
    F5E70473-B34A-4A34-86F3-271F96A5B5F9.png
    255,2 KB · Visningar: 200
Denna fungerade konstigt nog inte för mig.. den applicerades i kassan men ingen rabatt drogs. Blev att handla annorstädes med andra koder i dag.
Samma för mig igår men sedan ändrade jag ordern (la till några varor jag glömt) och när jag sedan checkade ut så drogs även denna riktigt.
Så prova att uppdatera ordern.

Samma för mig igår men sedan ändrade jag ordern (la till några varor jag glömt) och när jag sedan checkade ut så drogs även denna riktigt.
Intressant. Jag hade samma problem, och provade nu att göra en ändring, och nu säger den att koden är ogiltig..

Denna fungerade konstigt nog inte för mig.. den applicerades i kassan men ingen rabatt drogs. Blev att handla annorstädes med andra koder i dag.

Intressant. Jag hade samma problem, och provade nu att göra en ändring, och nu säger den att koden är ogiltig..

Fungerade med gräns 1000 kr (!) igår. Fick samma som @rsimon vid lägre belopp

Toppen