Tyvärr har man ju haft problem att verkligen få poäng tidigare kampanjer av min erfarenhet. Så det gäller att hålla koll och spara kvitton.Nedan kan vara värt att ha koll på under veckan.
Källa: Coops reklamblad
Nedan kan vara värt att ha koll på under veckan.
Källa: Coops reklamblad
Tyvärr har man ju haft problem att verkligen få poäng tidigare kampanjer av min erfarenhet. Så det gäller att hålla koll och spara kvitton.
Nej, men läs forumet dagligen så kommer du vara en av de första som får reda på det.Någon som vet när nästa kampanj kommer med 20% extra när man konverterar coop poäng till eurobonus?![]()
Nej, men läs forumet dagligen så kommer du vara en av de första som får reda på det.
När det kommer kampanjer annonseras sällan i förväg, och de som har inside får inte säga något.
Tidigare har man fått de andra poängen vid ett senare tillfälle om man då får något alls.Brukar extrapoängen dyka upp direkt vid sådana här kampanjer (när det funkar)? Jag handlade igår och bara de vanliga poängen har kommit in än så länge.
För er som redan hunnit använda ovan går det också att lägga in ett H efter VÄL så får ni 200 igenTur att vi roterar beställningarna i familjen, frun får koder betydligt oftare än mig.
Visa bifogad bild 113802