Anton Clausén
Medlem
Ladda ner det, bad en tyst bön till högre makter men det funkade inte såklart..Edge fungerade för mig om du har det.
Ladda ner det, bad en tyst bön till högre makter men det funkade inte såklart..Edge fungerade för mig om du har det.
Har inte handlat hos Coop.se tidigare, är där ett visst belopp man ska handla för, för att kunna ta del av rabatten?Välh34 still going strong.
Jag tror att minsta order är 800kr innan rabatten, i praktiken 600 kr med rabatten avdragen.Har inte handlat hos Coop.se tidigare, är där ett visst belopp man ska handla för, för att kunna ta del av rabatten?
Var det inte något ett tag med att man var tvungen att använda ett visst inloggningssätt för att komma in? Eurobonusnummer, användarnamn eller e-postadress?Prövat en vepa till med samtliga webbläsare jag har men utan resultat. Återstår och se om COOPs kundtjänst kan få tummen ur och erbjuda lite hjälp innan helgen.
Jag använde e-postadress som användarnamn i "SAS-rutan" på Coop-sidan i Edge, då funkade det som sagt denna gång för mig.Var det inte något ett tag med att man var tvungen att använda ett visst inloggningssätt för att komma in? Eurobonusnummer, användarnamn eller e-postadress?
Har du testat att prova med alla tre?
Vad är användarnamn? Inte Mail eller eurobonusnummer?Jag använder Safari på iPhone, har gjort 4st växlingar under veckan helt utan problem (senast för 2 minuter sedan).
Loggar in på SAS med användarnamn.
Korrekt, det finns också användarnamn. Eller fanns åtminstone förut, jag tror inte alla nödvändigtvis har det längre, men under en period kunde man ha det och de som fanns då finns kvar... Så det finns (minst) tre olika varianter för inloggning.Vad är användarnamn? Inte Mail eller eurobonusnummer?