Ultra Magnus
Medlem
Skumt, får det inte att funka. Jag kan inte logga in EuroBonus på Coop-sidan. Testat Edge och Explorer samt 2 olika EuroBonus konton. Någon som har en teori?
Har en "kompis" som gjort så ibland. Funkar utan problem, så länge man har inloggningsuppgifterna. Vet inte ens om det strider mot några vilkor, eller om det är lika odramatiskt som att beställa några Polarn & Pyret-presentkort för poängen och ge bort dem...Precis så har jag gjort en gång häromåret, det gick finemang.
Jösses! 110000 poäng! På två år sen butiken i Falun Coop öppnade har jag i dagsläget! 15000poäng nu. Singel hushåll! Har du handlat längre??Här tänkte jag växla in 110.000p. Går inte att göra det i appen ännu
Typ de 10 senaste inläggen innan ditt rapporterar samma sak så något verkar vara knasÄr det någon mer som inte kan logga in med SAS-uppgifterna när man klickat sig vidare till kundkorgen och verifierat sig med bank-id? Jag har dubbelkollat inloggningsuppgifterna och kommer in på min sida på SAS med inloggningsuppgifterna men Coop's hemsida tycker inte jag angivit rätt uppgifter.
Jag har 132’000p. På 7 mån.Jösses! 110000 poäng! På två år sen butiken i Falun Coop öppnade har jag i dagsläget! 15000poäng nu. Singel hushåll! Har du handlat längre??
Jag tömde nog bonusen i mars då dom hade 20% kampanj. Så 110.000p sedan 7 mars.Jösses! 110000 poäng! På två år sen butiken i Falun Coop öppnade har jag i dagsläget! 15000poäng nu. Singel hushåll! Har du handlat längre??