Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Ilmu90

Medlem
Jag har bokat rum på nordic choice via coop. Är det någon som vet hur många dagar efter genomförd vistelse som poängen brukar falla in? Lyckades inte hitta något på coops hemsida.
 

Berglund

Medlem
Är det någon som vet hur många dagar efter genomförd vistelse som poängen brukar falla in?
Ingen aning vad som gäller hos Coop.

Om man har bokat via Refunder så får man de pengarna ca 75-100 dagar efter att man bott på hotellet. Med det sagt kan jag erbjuda gissningen att det skulle kunna vara liknande behandlingstid för att få poängen hos Coop.
 
Jag har bokat rum på nordic choice via coop. Är det någon som vet hur många dagar efter genomförd vistelse som poängen brukar falla in? Lyckades inte hitta något på coops hemsida.
Min erfarenhet är att man 50% av all gånger inte får några poäng alls av COOP alls. Detta gäller inte specifikt Nordic Choice, utan alla partners. Värre än SAS Onlineshopping.
 

Berglund

Medlem
Min erfarenhet är att man 50% av all gånger inte får några poäng alls av COOP alls. Detta gäller inte specifikt Nordic Choice, utan alla partners. Värre än SAS Onlineshopping.
Oj! Så olika upplevelser man kan ha. Jag har nämligen den precis motsatta i det här fallet. Tvärtom mot dig så har jag blivit mycket imponerad av Coop, varenda en av mina transaktioner har dykt upp - det har dröjt - men de har kommit. Helt utan att jag behövt ringa och rodda med det. Måste faktiskt säga att jag är imponerad. Jag brukar i och för sig klicka på erbjudandelänken två tre gånger, gå tillbaka och klicka igen, för att cookien verkligen ska fastna. Med 50% success rate så tröttnar man ju på eländet, trist!
 
Oj! Så olika upplevelser man kan ha. Jag har nämligen den precis motsatta i det här fallet. Tvärtom mot dig så har jag blivit mycket imponerad av Coop, varenda en av mina transaktioner har dykt upp - det har dröjt - men de har kommit. Helt utan att jag behövt ringa och rodda med det. Måste faktiskt säga att jag är imponerad. Jag brukar i och för sig klicka på erbjudandelänken två tre gånger, gå tillbaka och klicka igen, för att cookien verkligen ska fastna. Med 50% success rate så tröttnar man ju på eländet, trist!
Mina erfarenheter är iof inte så många. Men just nu väntar jag på 3 köp från Royal Design och 2 från CDON. Och kundtjänst är inte inte mycket hjälp. Men jag har gett upp. Kommer det så kommer det.
 

Ilmu90

Medlem
Har inte haft så mycket erfarenhet från Coop. Jag har tidigare endast bokat på hotels.com via Coop och det var någon gång under 2018 och då gick det i och för sig bra då jag fick poängen. Jag klicka in mig på länken flera gånger men får väl bara hoppas då på att köpet registrerats och kommer in någon gång i framtiden.o_O
 

McFace

Medlem
Mina erfarenheter är iof inte så många. Men just nu väntar jag på 3 köp från Royal Design och 2 från CDON. Och kundtjänst är inte inte mycket hjälp. Men jag har gett upp. Kommer det så kommer det.

Jag har ungefär samma erfarenhet, men allt har kommit såsmåningom. Kundtjänst har inte kunnat göra annat än att beklaga och dela ut tröstpoäng. Men det verkar som att de kommer. Dagens ord är tålamod.
 
Oj! Så olika upplevelser man kan ha. Jag har nämligen den precis motsatta i det här fallet. Tvärtom mot dig så har jag blivit mycket imponerad av Coop, varenda en av mina transaktioner har dykt upp - det har dröjt - men de har kommit. Helt utan att jag behövt ringa och rodda med det. Måste faktiskt säga att jag är imponerad. Jag brukar i och för sig klicka på erbjudandelänken två tre gånger, gå tillbaka och klicka igen, för att cookien verkligen ska fastna. Med 50% success rate så tröttnar man ju på eländet, trist!
Ibland händer det, tydligen...

6999c759b3454620092b50a97b61e5ff.jpg
 
Toppen