Mattias Holmén
Medlem
Varför välja?Är det inte precis samma poäng som man får med samma deal direkt på SAS - Shoppa & tjäna EuroBonus poäng ? 5000 Coop = 500 EB.
Det känns lite onödigt att gå omvägen via COOP.
Varför välja?Är det inte precis samma poäng som man får med samma deal direkt på SAS - Shoppa & tjäna EuroBonus poäng ? 5000 Coop = 500 EB.
Det känns lite onödigt att gå omvägen via COOP.
Ingen aning vad som gäller hos Coop.Är det någon som vet hur många dagar efter genomförd vistelse som poängen brukar falla in?
Min erfarenhet är att man 50% av all gånger inte får några poäng alls av COOP alls. Detta gäller inte specifikt Nordic Choice, utan alla partners. Värre än SAS Onlineshopping.Jag har bokat rum på nordic choice via coop. Är det någon som vet hur många dagar efter genomförd vistelse som poängen brukar falla in? Lyckades inte hitta något på coops hemsida.
Oj! Så olika upplevelser man kan ha. Jag har nämligen den precis motsatta i det här fallet. Tvärtom mot dig så har jag blivit mycket imponerad av Coop, varenda en av mina transaktioner har dykt upp - det har dröjt - men de har kommit. Helt utan att jag behövt ringa och rodda med det. Måste faktiskt säga att jag är imponerad. Jag brukar i och för sig klicka på erbjudandelänken två tre gånger, gå tillbaka och klicka igen, för att cookien verkligen ska fastna. Med 50% success rate så tröttnar man ju på eländet, trist!Min erfarenhet är att man 50% av all gånger inte får några poäng alls av COOP alls. Detta gäller inte specifikt Nordic Choice, utan alla partners. Värre än SAS Onlineshopping.
Mina erfarenheter är iof inte så många. Men just nu väntar jag på 3 köp från Royal Design och 2 från CDON. Och kundtjänst är inte inte mycket hjälp. Men jag har gett upp. Kommer det så kommer det.Oj! Så olika upplevelser man kan ha. Jag har nämligen den precis motsatta i det här fallet. Tvärtom mot dig så har jag blivit mycket imponerad av Coop, varenda en av mina transaktioner har dykt upp - det har dröjt - men de har kommit. Helt utan att jag behövt ringa och rodda med det. Måste faktiskt säga att jag är imponerad. Jag brukar i och för sig klicka på erbjudandelänken två tre gånger, gå tillbaka och klicka igen, för att cookien verkligen ska fastna. Med 50% success rate så tröttnar man ju på eländet, trist!
Mina erfarenheter är iof inte så många. Men just nu väntar jag på 3 köp från Royal Design och 2 från CDON. Och kundtjänst är inte inte mycket hjälp. Men jag har gett upp. Kommer det så kommer det.
Då är det en egenskap jag får träna uppJag har ungefär samma erfarenhet, men allt har kommit såsmåningom. Kundtjänst har inte kunnat göra annat än att beklaga och dela ut tröstpoäng. Men det verkar som att de kommer. Dagens ord är tålamod.
Ibland händer det, tydligen...Oj! Så olika upplevelser man kan ha. Jag har nämligen den precis motsatta i det här fallet. Tvärtom mot dig så har jag blivit mycket imponerad av Coop, varenda en av mina transaktioner har dykt upp - det har dröjt - men de har kommit. Helt utan att jag behövt ringa och rodda med det. Måste faktiskt säga att jag är imponerad. Jag brukar i och för sig klicka på erbjudandelänken två tre gånger, gå tillbaka och klicka igen, för att cookien verkligen ska fastna. Med 50% success rate så tröttnar man ju på eländet, trist!