Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Upptäckte på min leverans idag att alcogel är helt slut på Coop, vilket innebär att du kan handla grejer under 500 kr (vilket inte har varit möjligt innan). Detta är dock temporärt tills de fyller på igen, vilket förmodligen dröjer om man tittar efter alcogel på Prisjakt.
Folk får väl rota fram sina lager med lins-burkar och handsprit nu :D

Det går inte att få maten levererad förrän på måndag i centrala Stockholm :rolleyes:. Samma i övriga landet?

Det går inte att få maten levererad förrän på måndag i centrala Stockholm :rolleyes:. Samma i övriga landet?
Citerar mig själv. Det finns en genväg om det är slut på tider. Vänta till efter midnatt. Då öppnas det upp tider för leverans under dagen. Har fungerat flera gånger för mig. Lite dyrare frakt, 79 kr istället för 49 kr. Men det är det värt för att slippa handla på ica :).

Citerar mig själv. Det finns en genväg om det är slut på tider. Vänta till efter midnatt. Då öppnas det upp tider för leverans under dagen. Har fungerat flera gånger för mig. Lite dyrare frakt, 79 kr istället för 49 kr. Men det är det värt för att slippa handla på ica :).
Citerar mig själv igen. Det gäller att vara snabb på de tider som släpps upp vid midnatt. Nu är de redan slut.

Jag fick min leverans indragen i måndags. Fick då 500 kronor i en värdekupong för coop-online. Gjorde exakt samma beställning igen tills ikväll, återkommer med resultat. :) (Sundbyberg)

• Gilla
Reactions: Gus
Igår kväll fanns inga tider för leverans idag och inga nya efter midnatt heller tyvärr (höll mig vaken o testade fram till 00:10 iaf). Dock ej i centrala Stockholm men en bit därifrån. Blev en beställning till nästa fredag istället, förhoppningsvis fungerar veckans erbjudanden då också, pengar redan draget iaf. Blir intressant att se om det går att göra en beställning till nästa vecka med samma leveransintervall. Borde funka tycker jag men sidan kändes seg så jag antar att det är populärt att näthandla mat nuförtiden..:rolleyes: Bra chans att växla upp och utöka leveranstider för Coop m fl, dessutom förmånligt att inte få in så många kunder i de fysiska butikerna.

Jo just det, har inte sett "VÄL10" som kod tidigare, gav 200:- rabatt och ska fungera t o m 22/3 vid köp för minst 800:-

Toppen