Se upp med det, travel pass med bio fuel ger INTE vare sig extra poäng eller conscious traveller-badges. Man får inga förmåner alls, förutom en varm känsla i magen om att man hjälper till att rädda världen.Och jag har lärt mig att jag inte kan lägga till biofuel på travel pass (men det går att köpa tå med biofuel på varje klipp).
Det räcker väl med 9, eller pallade du inte kolla på filmen?Då var 10 ullbollar beställda och EBG säkrat ett år till.
Verkar inte hitta videon, varken på datorn eller appen. Länken finns men inget kommer upp när jag klickar watch video.Samma här, första steget taget. Det funkade dock inte att se videon på nätet från datorn. Jag fick kolla i appen på mobiltelefonen.
Verkar inte hitta videon, varken på datorn eller appen. Länken finns men inget kommer upp när jag klickar watch video.
Jag tittade på videon två gånger nyss (för att kompensera lite extra för miljonresan) via appen. Det är dock lite inkonsekvent hur det visas, jag påstås ha noll steg men ha gjort första steget.
![]()
Fick inte videon att funka, så körde på 10 bollar för att vara säker. Saknar 4000 poäng för guld och perioden går ut sista mars.Det räcker väl med 9, eller pallade du inte kolla på filmen?
Eller kan man inte få steg för filmen igen kanske?
Tycker det är lite skumt det verkar som man måste kvalificera direkt varje år, vore ju mer rimligt att det funkar som den vanliga statusen. Sen såklart att man inte får level poäng förens man åter-kvalificerar.
Men som jag tolkar det får man bara inbjudningar (till tex eventet på heart aerospace) om man kvalificerat. Ska man då beställa ull-bollar bara för att inte riskera att missa eventuella event? Annars tar jag det nog hellre på bio-biljetter under året.