Senaste nytt

SAS Eurobonus Conscious Traveller (från 2024)

Klarar inte 3-åringen det själv?
Nej, men hon har nu 65 segment i bagaget och återkvalar lätt till Silver varje år. Hon hittar till resväskorna i förrådet själv och jag har ombetts köpa en ”resväska man kan sitta på” (trunki) eller väskan med inbyggd sparkcykel och regnbågsljus som sågs i bagagehallen. På fruns jobb konstaterades att 3-åringen har åkt flygplan mer än de flesta kollegornas barn har åkt kollektivt. Månadens i-landsproblem var lärdomen att man inte kan beställa barnmåltid när hon åker på travel pass. Dessutom redan concious traveller utan några ullbollar tvättlappar eller dylikt.

Nej, men hon har nu 65 segment i bagaget och återkvalar lätt till Silver varje år. Hon hittar till resväskorna i förrådet själv och jag har ombetts köpa en ”resväska man kan sitta på” (trunki) eller väskan med inbyggd sparkcykel och regnbågsljus som sågs i bagagehallen. På fruns jobb konstaterades att 3-åringen har åkt flygplan mer än de flesta kollegornas barn har åkt kollektivt. Månadens i-landsproblem var lärdomen att man inte kan beställa barnmåltid när hon åker på travel pass. Dessutom redan concious traveller utan några ullbollar tvättlappar eller dylikt.
Ah glömde de viktigaste, på förskolan har alla ett eget teckenspråks tecken. Hon gillar böcker men bok tecknet hade redan ett annat barn i gruppen så dotterns tecken är flygplan.

Flygplan: https://teckensprakslexikon.su.se/ord/04497

Hur lång tid har det tagit för er att få stegen för conscious products? Är det exakt 35 dagar från köpet eller inom 35 dagar. Fick nyss leveransbesked för mitt tvättmedel. Nu har man tillräckligt för 420 tvättar.

Har upptäckt det här lite sent. Om jag flyger Helsingfors-Stockholm imorgon och lägger till Biofuel i tre olika omgångar får jag då 3 steg i "Conscious Traveller"?

Har upptäckt det här lite sent. Om jag flyger Helsingfors-Stockholm imorgon och lägger till Biofuel i tre olika omgångar får jag då 3 steg i "Conscious Traveller"?
Nej, du kan tjäna ett steg per flyg om du köper allt i precis rätt tid. Tekniskt ett steg på kupong du köper biofuel till. Utöver eventuella steg för en Bio tariff biljett. Praktiskt oklart om det går med kortare mellanlandning eller om det i praktiken är begränsad till ett steg för biofuel per resväg.

Så utöver dem flygningar jag har så behöver jag köpa ullbollar upp till steg 9? Alla köp måste vara separata antar jag.

Toppen