Senaste nytt

SAS Eurobonus Conscious Traveller (från 2024)

hco

Medlem
Samma sak 1 block står som 100 kr, vid betalning 200kr; 5 block står som 500 kr, vid betalning 1000kr, etc.
Skumt!
Är det två personer i bokningen? Kan det i så fall vara att det läggs till för båda?
När jag lagt till 1 block för 100 kr på en bokning med två biljetter (två personer) så gick allt bra. Pröjsade bara 100 kr.

Men -- bra fråga ändå att kolla. Kan tänkas orsaka något problem.
 

Doctor-X

Medlem
Är det två personer i bokningen? Kan det i så fall vara att det läggs till för båda?
Endast en person i bokningen.
Betala med SAS MC innan midnatt, få återbetalat sen whenever. Gratis tripel/kvadrupelpoäng?
SEB har kanske dock stängt det loopholet.

Ja det är ett alt. men biobränsle är väl inte återbetalningsbart? Detta är alltså inte en ny bokning utan en redan befintlig bokning. Det är väl om SAS börjar bråka på något sätt och att få tillbaka de där 1100kr kanske aldrig händer. Finns roligare saker att lägga 1100kr på :p
Det som är skumt är att när jag gjorde denna bokning och även när man försöker boka samma flighter på nytt idag, så går bokningsprocessen direkt från när man valt flighter till betalningssidan - det kommer alltså inga alternativ för platsreservation eller tillägg.
 

Berkan

Ny medlem
Nu när ullbollarna är borta ur butiken, har någon i tråden testat laundry sheetsen som säljs? Kommer i ett 60pack och kostar 129 kr.
Ser ju ut att vara en helt ok förbrukningsvara att köpa (förutsatt att man vill nå upp till alla steg som conscious traveller) och är även möjliga att ta med på resa om man vill kunna handtvätta ibland.
 
Nu när ullbollarna är borta ur butiken, har någon i tråden testat laundry sheetsen som säljs? Kommer i ett 60pack och kostar 129 kr.
Ser ju ut att vara en helt ok förbrukningsvara att köpa (förutsatt att man vill nå upp till alla steg som conscious traveller) och är även möjliga att ta med på resa om man vill kunna handtvätta ibland.
Köpt men inte testat än!
 

AndersSt

Medlem
Jag köpte ullbollar precis innan de tog slut, levererades måndag 26/2. Inga step eller baspoäng ännu, hur lång tid kan det ta normalt?
 
Toppen