Senaste nytt

SAS Eurobonus Conscious Traveller (från 2024)

intuition

Medlem
Hmm, jag som flyger ihop min status som concious traveller börjar undra om jag har chans på att bli bland de 100 första... Har någon vecka kvar till 10 stämplar och det verkar ju finnas gott om ylle-killar som nu kniper platserna ;)
 

eddo

Medlem
Även jag har fått mina nio steg från ullbollarna och således även fått "Conscious Traveller-statusen". Dock inte fått baspoängen ännu.

Håller med om att bollarna faktiskt fungerar bra och är toppen som en mindre men lite rolig gåva (speciellt om man berättar varför man råkar ha införskaffat 27 st) :D
 

Attachments

  • Screenshot_20240224-094838.png
    Screenshot_20240224-094838.png
    89,7 KB · Visningar: 57
Är presentkort cykelbutiken fortfarande ett bra och fungerande alternativ?
Nä, Elcykelvaruhuset har precis bytt affärssystem så deras presentkortskoder funkar inte i webshoppen. Igår hette det att det ska funka om nån vecka, men det sades samma för tre veckor sen också. Om man bara vill köpa presentkorten nu och kan tänka sig att vänta med att använda dom till längre fram i vår till något man behöver så är det ju dock det bästa värdet.
 

airac

Medlem
Jag fick 1 steg per riktning på en returbiljett (så 2 steg totalt), efter att ha köpt 1 enhet biobränsle per riktning.
Men antal legs gjorde ingen skillad.

Jag har lagt till 1 enhet på ditresan innan avgång, och sedan 1 enhet till på hemresan efter ditresan var avgjort.
Men vet inte om det gör någon skillad, man kan ju lägga till biobränsle separat per riktning.
Bekräftar att det även funkade för mig. T&R biljett. Köpte biobränsle innan avgång på utresan och sedan någon dag innan hemresan igen. Resulterade i två steg för alla tre i bokningen! Mycket billiga baspoäng.
 
Toppen