Senaste nytt

SAS Eurobonus Conscious Traveller (från 2024)

eddo

Medlem
Ok, så ni menar att man kollar på videon = 1 steg och sedan köper man 9 ullbollar (9+1=10) = Conscious traveller? Köper man en biobiljett t/r så lägger man till 7 ullbollar istället osv? Kul initiativ av SAS även om vägen dit är tveksam :). Känns ju föga intressant att ge bort 5000 EB-poäng för att få ett steg när man kan köpa en ullboll för 100 kr istället, eller missar jag något? :D
Nej du missar inget. Nu är det ju ingen av oss som köpt 9 paket som fått stegen ännu eftersom de kommer efter 35 dagar så inget är väl helt säkert, men att döma av SAS info så tycker jag att det är rätt tydligt att man ska få ett steg per produkt.
 

Capa

Medlem
Det blir en spännande diskussion kring middagsbordet hemma att förklara hur jag gått från att jobba i Olja/gas branschen, förnekat all flygskam till att vi nu i hushållet ska rädda världen från tvättstugan.

Själva förklarandet underlättas inte heller utav avsaknaden av torktumlare… Är nog bäst att inte berätta vad de egentligen är till för, bättre att komma på något annat. Vi kan gå ihop ett gäng och fixa ett ekologiskt bollhav till barnen?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
 
Toppen