Senaste nytt

SAS Eurobonus Conscious Traveller (från 2024)

HerrBot

Medlem
Klart att alla merinokläder ska få tumla runt med sina kusiner. Men tre bollar räcker för nu. Är de fina kanske det blir några nya set och till att börja jonglera igen :cool:
 

pswe

Medlem
Får man fråga, var det en biobiljett som var bokad innan lanseringen eller bokade du den efter att CT lanserats?

Har tre bio-resor i vår som bokades i oktober. Frågan är om man kan räkna med tre steg där...
Det var en resebyråbokning gjord för ca en vecka sedan, så innan lanseringen i min bok. (Också drabbad av att inte synas bio på bokningen i appen men allt postade in korrekt)
 
Det var en resebyråbokning gjord för ca en vecka sedan, så innan lanseringen i min bok. (Också drabbad av att inte synas bio på bokningen i appen men allt postade in korrekt)
Tack, då låter det ju som att det funkar på bokningar gjorda före den 22/1.

Jag ser inte heller bio på mina bokningar i appen. Står bara SAS Plus Pro, inget med bio. Men har det i bokningsbekräftelserna så det är nog lugnt.
 

Fredah

Medlem
Jag tycker detta initiativ är urlöjligt, särskilt i ljuset av att man tydligen tankat ryskt.
Fokusera på att leverera bättre och billigare resor istället så hade ni kanske inte varit på ruinens brant.
Det är väl ändå rimligt (och bra) att man försöker öka incitamenten för kunder att betala för biobränsle. Sen huruvida ullbollar från Nya Zeeland är bra eller dåligt för miljön kan väl diskuteras.
 
Toppen