Senaste nytt

SAS Eurobonus Conscious Traveller (från 2024)

Update: Startade om appen och har nu fått ett steg avklarat efter att ha tittat på den korta videon! Har köpt biobränsle för 100kr och de har en kampanj nu där man får 500 extrapoäng per block om 20min, ska se när det visas i appen (kanske måste resan ha utförts innan det läggs till).
 
Last edited:

hco

Medlem
Update: Startade om appen och har nu fått ett steg avklarat efter att ha tittat på den korta videon! Har köpt biobränsle för 100kr och de har en kampanj nu där man får 500 extrapoäng per block om 20min, ska se när det visas i appen (kanske måste resan ha utförts innan det läggs till).
Har fortfarande 0 efter omstart. =/

Kör du Android eller iPhone?
 
Kanske borde finnas en fördel ifall dom låter folk köpa Biofuel innan man reser. Typ förköp till nästa flyg man bokar (Applicerar BioFuel-voucher på SAS flyg). Borde hjälpa lite med likviditeten men kostar lite för folk som optimerar med poängen :p
 

Jannes

Medlem
1706014649997.png
 

hco

Medlem
Nu har mitt steg 1 (video) registrerats (Android).

Men fortfarande inget om biobiljett som jag köpt+utfört efter nyår men innan 22/1. Enligt tidigare info skulle den räknas men så verkar det inte bli. Lamt.

Jaja, jag "behöver" fler biobiljetter, det är inte det. Men tråkigt att tidigare info inte verkar gälla.

EDIT: Ser i FAQn:
"When will my steps be accounted for in my Conscious Traveler profile?

It is the date when you take the step that will count, not the date when the transaction reaches your Conscious Traveler account. In particular:

* Travel on a ticket with Biofuel: the date of departure of each flight (segment) flown"


Okaj, jag har en annan bioavgång i morgon så då blir det väl tick-in-the-box då.
 
Last edited:

Jannes

Medlem
Har du redan åkt på biljetterna?
Kan det vara att BIO-steget triggas först när man flyger på den?

Och det är tidigt än, såg man ju på videon redan. Stilla, båt, etc.
 
  • Gilla
Reactions: hco

hco

Medlem
Har du redan åkt på biljetterna?
Kan det vara att BIO-steget triggas först när man flyger på den?

Och det är tidigt än, såg man ju på videon redan. Stilla, båt, etc.
Var otydlig (nu uppdaterat posten) !

En åkt. En inte åkt. Åker i morgon så då triggas det hur som helst (och jag slipper klaga till kundtjänst!).
 
Toppen