amerikatt
Medlem
Ja, däremot bokförs poängen på inköpsdagen, så håll koll på det datumet.Är det fortfarande att man får vänta en månad med att få poängen efter man köpt i shopen?
Ja, däremot bokförs poängen på inköpsdagen, så håll koll på det datumet.Är det fortfarande att man får vänta en månad med att få poängen efter man köpt i shopen?
De finns nu igen..Nu är även tvättservetterna slutsålda
Ett steg för varje produkt.Oavsett antal produkter i ett köp så är det lika många steg? Vet att det frågats innan men osäker nu när jag tänkte beställa
Jag är på 18 steg. Räknar inte alls med att få några mer fördelar i år. Det var väl rätt tydligt "10 steg eller mer" triggar belöningar. Är mer bekymrad att de höjer gränsen om vi är många som går högt över gränsen.21 steg nu, får man poängen igenAlla gjorda på Go Bio och köp av bio fuel
Om du har redan lagt till biobränsle för 100% av resan kan du inte lägga till mer.Om jag förstått det rätt så kan man få ett steg för en ToR resa om man köper bio-fuel. Däremot om man köper bio-fuel för hemresan efter utresan är gjord så kan man få två steg.
Nu till frågan - om jag redan av köpt för både tur och returresan, kan jag då köpa till ett extra steg bio-fuel efter att utresan är gjord för att på så sätt få två steg?