HerrBot
Medlem
Jag testade jonglera med dem. Fungerade hjälpligt, så nu har du en utmaning några dagar framåtNyfiken. Har någon kommit på alternativa användningsområden för dessa ullbollar? Har några paket hemma nu och ingen torktumlare.
Jag testade jonglera med dem. Fungerade hjälpligt, så nu har du en utmaning några dagar framåtNyfiken. Har någon kommit på alternativa användningsområden för dessa ullbollar? Har några paket hemma nu och ingen torktumlare.
Det funkade utmärkt för mig. Enkel bonusresa +100 kronor för biobränsle gav ett steg framåt.Har någon provat att lägga till biobränsle på bonusresor? Får man steg för såna?
Och vi hade en tur-och-retur-bonusresa här om dagen med två biobränsletillägg men fick också bara ett steg på Conscious Traveler-stegen. Men det var som vi förväntat oss också men vi ville ändå prova.Det funkade utmärkt för mig. Enkel bonusresa +100 kronor för biobränsle gav ett steg framåt.
Även jag vill såklart bli en medveten resenär
Jag är dock inte på det klara med hur många steg jag får på en resa med flera ben och PlusProBio
En bokning: ARN-CPH-CDG-ARN = 1,2 eller 3 steg?
Och hur många steg får jag och om jag köper biobränsle på resan ovan?
Tre steg. Plus ett om du köper till mer Bio-bänsleÄven jag vill såklart bli en medveten resenär
Jag är dock inte på det klara med hur många steg jag får på en resa med flera ben och PlusProBio
Även jag vill såklart bli en medveten resenär
Det borde ge tre steg för din Plus Pro Bio-biljett och ett steg om du köper biobränsle.
Väntar fortfarande på mina poäng för hemresan i onsdags. Utresan i Söndags ramla in efter typ 24h.Flög i onsdags. Inga poäng alls än. Brukar få dem i princip direkt efter genomförd resa.
Väntar fortfarande på mina poäng för hemresan i onsdags. Utresan i Söndags ramla in efter typ 24h.
Kan det vara beroende på om man flyger från SAS hub att det går snabbare?