Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om jag bokar ARN-EWR-ARN med 2-4-1 online kan jag sedan ändra bokningen för att lägga till inrikes anslutning direkt online? eller måste jag ringa och betala avgift för ombokning då?

Absolut ett bra alternativ. Men är det någon som vet om man kan boka om online-bokade 2-4-1 online?

Jag kan svara nu att det inte går. Om man försöker göra det försår inte systemet att vouchern finns och om man försöker byta avgång debiteras man poäng upp till ordinarie poängpris.

Min Voucher gällde egentligen bara 2015 ut, men jag kunde boka utresa den 16 december 2015 och hemresa den 11 januari 2016. Har de ändrat regler så att vouchern gäller längre, eller är det en miss från SAS-IT?

Min Voucher gällde egentligen bara 2015 ut, men jag kunde boka utresa den 16 december 2015 och hemresa den 11 januari 2016. Har de ändrat regler så att vouchern gäller längre, eller är det en miss från SAS-IT?

Det har nämnts att innevarande vouchern fått förlängd giltighetstid. Jag vet inte varför men min voucher var det samma med. Bokade ARN-EWR-ARN i maj 2016 med min voucher som var för 2015 nyss.

Det har nämnts att innevarande vouchern fått förlängd giltighetstid. Jag vet inte varför men min voucher var det samma med. Bokade ARN-EWR-ARN i maj 2016 med min voucher som var för 2015 nyss.
Bokade precis med min första voucher och de sa att den hade blivit förlängd 2016 ut eftersom jag inte använt den. Nu var resan planerad till 2015 så mig gjorde det inte något, men rätt intressant att de förlänger vouchersarna. Kan det spela in om man är EBG eller ej?

Frågan har säkert varit uppe tidigare men; går det att boka en resa för EB-poäng och sedan (låt säga 1 månad senare) tillämpa 2-4-1 vouchern?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen