Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hej!

Känner ni till om man kan boka biljetter med några andra än SAS?

Enligt eurobonus supporten så sa de att vissa destinationer utanför SAS program skulle gå att boka via det där estländska numret och frågan är då givetvis om det går samt till vilka länder ni lyckats få igenom det?

Hej!

Känner ni till om man kan boka biljetter med några andra än SAS?

Enligt eurobonus supporten så sa de att vissa destinationer utanför SAS program skulle gå att boka via det där estländska numret och frågan är då givetvis om det går samt till vilka länder ni lyckats få igenom det?

Om du har norskt SAS EuroBonus Amex Platinum kort och har deras 2-4-1 voucher kan du boka även med andra Star Alliance flygbolags flygningar. Om du har svenskt kort, gäller det endast på SAS/Wideroes flygningar.

http://www.businessclass.se/forum/s...s-american-express-2-4-1-voucher-i-norge.html

Kan man boka en resa åt "tredje person" ?
Dvs att jag med min voucher bokar en biljett åt min pappa som reser ensam?

Ja, vad jag vet finns inga krav på att den som har vouchern måste resa. Däremot måste voucher och poäng komma från samma person.

Kan man boka en resa åt "tredje person" ?
Dvs att jag med min voucher bokar en biljett åt min pappa som reser ensam?

Yes inga problem. Jag gjorde detta igår till mina barn men som Agehall nämner voucher och poäng måste komma från en och samma person.

Lyckades hitta två platser till USA i C för dem

Yes inga problem. Jag gjorde detta igår till mina barn men som Agehall nämner voucher och poäng måste komma från en och samma person.

Lyckades hitta två platser till USA i C för dem

Tack!

La nyss en bokning åt en kompis på en enkelbiljett Split - Arlanda då jag har en voucher som snart går ut,
Ska bli spännande att se om Tallinn reder ut att applicera vouchern i efterhand på måndag :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen