Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har jag köat 28+30 minuter hos tallin numret, sen tog batteriet slut och de stängde för dagen... morr...!

Trallallala... nu kom jag fram och lyckades utan krångel applicera 2-4-1:an på min bokning till USA för 2 vuxna (och lämna barn + infant) som det var. Det var inte nått problem att applicera vouchern trots att det var ett tag sen jag bokade och att de var för fler än två. :)

Det tackar vi Tallin för!

Antar att han hade 2 vuxna + barn + infant på en och samma bokning, där kidsen kunde kvarstå på samma kostnad men han fick tillbaka poängen för den ena av vuxenbiljetterna?

Antar att han hade 2 vuxna + barn + infant på en och samma bokning, där kidsen kunde kvarstå på samma kostnad men han fick tillbaka poängen för den ena av vuxenbiljetterna?

Precis, har hör om andra som har hat problem med såna bokningar och fått ringa sas sverige först och dela den i två innan applicering av 2-4-1:an för att sen koppla ihop den eller nått sånt. Men det här gick rakt av.

Sådär ja..... lyckades hitta 2 biz class med SAS över Jul och Nyår till BKK. Tog bara ett par månaders letande men trägen vinner alltid (nästan)!

Jag har en fråga som säkert redan har besvarats här men hittar ingenting när jag letar.

Jag har inte uppnått 150k sek än på mitt AMEX men tänkte ända boka en bonusresa medan det finns platser på de datum jag tänkt, är det möjligt att jag bokar nu till "fullpris" och när jag får hem vouchern ringa till SAS och applicera den i befintlig bonusresa och på så vis få tillbaka 50% av poängen?

Jag har en fråga som säkert redan har besvarats här men hittar ingenting när jag letar.

Jag har inte uppnått 150k sek än på mitt AMEX men tänkte ända boka en bonusresa medan det finns platser på de datum jag tänkt, är det möjligt att jag bokar nu till "fullpris" och när jag får hem vouchern ringa till SAS och applicera den i befintlig bonusresa och på så vis få tillbaka 50% av poängen?

Har inte varit i behov av att göra det själv, men efter vad jag har läst här på forumet så har väl det i princip alltid gått bra att boka och sedan applicera vouchern.

Har gjort det två gånger senaste månaderna, första gången knorrades det lite men sen fixade de appliceringen utan knot.
Andra gången så var svaret, absolut det fixar vi omedelbart

Så det kan man nog räkna med att det går.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen