JacobGBG
Medlem
Vad händer om man bokar 2-4-1 med barn ? Någon som provat ? Vad blir t ex poängkostnaden till USA för en vuxen och ett barn med 2-4-1 ?
Under 2 år ska det inte vara någon skillnad. Över 2 blir det väl fullpris för parveln.
Vad händer om man bokar 2-4-1 med barn ? Någon som provat ? Vad blir t ex poängkostnaden till USA för en vuxen och ett barn med 2-4-1 ?
Själva vouchern har ingen annan funktion än att notifiera dig om att du uppnåt 150k och att du har rätt att boka en 2-4-1.
När du ringer 018 numret (Tallinn) så ser de i sina system från vilket datum du nådde 150k och därmed hur långt fram i tiden du kan boka en bonusresa.
Jag har en "2-4-1" med sista giltighet under november.
Hittar ingen intressant long-haul-resa som passar tidsmässigt och funderar därför på en Europa-resa torsdag-söndag.
Tips på bra/bästa värde i SAS Plus - Aten/Tel Aviv/Barcelona/Madrid/Reykjavik...?
Jag har en "2-4-1" med sista giltighet under november.
Hittar ingen intressant long-haul-resa som passar tidsmässigt och funderar därför på en Europa-resa torsdag-söndag.
Tips på bra/bästa värde i SAS Plus - Aten/Tel Aviv/Barcelona/Madrid/Reykjavik...?
Det behöver inte vara två personer, du (eller annan) kan också åka ensam och få 50% rabatt på din resa.Jag har en "2-4-1" med sista giltighet under november.
T ex du kan åka till Shanghai på torsdag-söndag.Hittar ingen intressant long-haul-resa som passar tidsmässigt och funderar därför på en Europa-resa torsdag-söndag