Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu hoppas jag att SAS släpper till fler platser i C till Tokyo under våren. Jag såg i maj att det fylldes på med nya C-platser till Tokyo för juli i år.

I dag så ringde jag till AMEX och frågade var min 2-4-1:a var. De hade skickat den 2/8, de hade tydligen ingen adress på mig så var den har tagit vägen vete sjutton? De skulle skicka en ny med nytt datum så det blir nog bra.

Själva vouchern har ingen annan funktion än att notifiera dig om att du uppnåt 150k och att du har rätt att boka en 2-4-1.

När du ringer 018 numret (Tallinn) så ser de i sina system från vilket datum du nådde 150k och därmed hur långt fram i tiden du kan boka en bonusresa.

Själva vouchern har ingen annan funktion än att notifiera dig om att du uppnåt 150k och att du har rätt att boka en 2-4-1.

När du ringer 018 numret (Tallinn) så ser de i sina system från vilket datum du nådde 150k och därmed hur långt fram i tiden du kan boka en bonusresa.

Precis, hade min första erfarenhet med dem idag och det gick hur bra som helst. De behövde ingen ref bara mitt EBnummer.

Jag har en "2-4-1" med sista giltighet under november.

Hittar ingen intressant long-haul-resa som passar tidsmässigt och funderar därför på en Europa-resa torsdag-söndag.

Tips på bra/bästa värde i SAS Plus - Aten/Tel Aviv/Barcelona/Madrid/Reykjavik...?

Hittar ingen intressant long-haul-resa som passar tidsmässigt och funderar därför på en Europa-resa torsdag-söndag.

Tips på bra/bästa värde i SAS Plus - Aten/Tel Aviv/Barcelona/Madrid/Reykjavik...?

Ju längre bort du flyger desto fler muffins hinner du äta = mer valuta för poängen. ;)
utöver de du räknar upp har du även t.ex
Las Palmas, Alanya, Lissabon

Om du vill få lite sol så är nog Tel Aviv det enda alternativet som erbjuder hyffsat beachväder.

Det behöver inte vara två personer, du (eller annan) kan också åka ensam och få 50% rabatt på din resa.

Hittar ingen intressant long-haul-resa som passar tidsmässigt och funderar därför på en Europa-resa torsdag-söndag
T ex du kan åka till Shanghai på torsdag-söndag.

Tor 13/11/07
SK1407, I1
Stockholm ARN 15:10 - Köpenhamn 16:20 73W
Tor 13/11/07
SK 997, I1
Köpenhamn 18:25 - Shanghai PVG 11:45+1 343

Sön 13/11/10
SK998, I2
Shanghai PVG 13:35 - Köpenhamn 18:30 343
Sön 13/11/10
SK1410, I2
Köpenhamn 20:35 - Stockholm ARN 21:45 73W

Du behöver dock att ansöka kinesiskt visum om du inte har en flygbiljett till ett tredje land.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen