Hej. Sitter i lite av ett dilema då min bokade 2 för 1 voucher riskerar att bränna inne. Har bokat 2 C biljetter över oktoberlovet till ORD men måste troligtvis avboka pga oväntade omständigheter. Vouchern bränner inne 25 november och jag har nu funderingar på om jag ska bita i det sura äpplet och boka inte lika roliga Europa biljetter bara för att kunna använda vouchern. Söker tips på vad man får mest valuta för pengarna för en weekend max ons-sön i Europa där vädret är någorlunda bra i sep/okt. En sido fråga är om någon någonsin har lyckats förlänga giltighetstiden på vouchern om man har tillräckligt starka skäl (som t.ex läkaravrådan att resa)
Välkommen till klubben!
Mina två senaste vouchers har brunnit inne. Den ena på grund av "oväntade omständigheter" och den andra för att jag inte lyckades hitta några vettiga resor i C, som naturligtvis är det enda rätta sättet att spendera poängen på.
Är nu snart uppe i 200K Eurobonuspoäng, så får varje år jag inte använder min voucher kommer jag närmare Australien i F. Fast då blir det bara för en person. Hmm...
Om det inte är så att dina poäng snart kommer gå ut skulle jag inte bränna av dem på intra-europa.
Vad är det för biljett du ska avboka, försökte få SAS att släppa på 2st C från ORD direkt till ARN den 4 nov. (för att slippa åka via CPH) men det gick inte trots att det enl. mig verkar vara "massor" med platser kvar...
Vad händer med biljetterna när jag avbokar?