Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.

HCW

Medlem
På tal om infant och awa - nån som vet hur det funkar på SAS? Om jag bokar award i C till Mrs. HCW och mig, kan jag då köpa en revenue infantseat med rabatt, som borde bli några tusenlappar?
 

HCW

Medlem
Ja, men men är inte så sugen på att dela säte när det inte längre går att beställa vagga så då köper jag helst ett säte.
 

Andreas.Net

Medlem
Jag har en 2-4-1 bokning GOT-CPH-EWR nästa år i maj, nu fick jag meddelandet att dom har ändrat tiden för flighten mellan CPH-EWR från 12:25 till 10:25 och vår flight från GOT anländer 10:30 så nu måste jag försöka boka om, måste jag ringa tallin eller kan ringa sas direkt ?

En fråga till kommer det kosta något för ombokning nu, man kan ju tycka att det borde vara gratis eftersom det är sas som har ändrat tiden ?

/A
 

fcx

Medlem
Jag har en 2-4-1 bokning GOT-CPH-EWR nästa år i maj, nu fick jag meddelandet att dom har ändrat tiden för flighten mellan CPH-EWR från 12:25 till 10:25 och vår flight från GOT anländer 10:30 så nu måste jag försöka boka om, måste jag ringa tallin eller kan ringa sas direkt ?

En fråga till kommer det kosta något för ombokning nu, man kan ju tycka att det borde vara gratis eftersom det är sas som har ändrat tiden ?

/A

Jag skulle ringa Tallinn direkt om du orkar. Självklart ska du inte behöva betala för en sådan ombokning.
 

palmen

Moderator
Jag har en 2-4-1 bokning GOT-CPH-EWR nästa år i maj, nu fick jag meddelandet att dom har ändrat tiden för flighten mellan CPH-EWR från 12:25 till 10:25 och vår flight från GOT anländer 10:30 så nu måste jag försöka boka om, måste jag ringa tallin eller kan ringa sas direkt ?

En fråga till kommer det kosta något för ombokning nu, man kan ju tycka att det borde vara gratis eftersom det är sas som har ändrat tiden ?

/A
Du ska inte behöva betala något för en ändring i detta fall.
Det är nog bara att ringa till Tallinn, det är ju fortfarande SAS du pratar med. Har ingen koll på vad ni har för möjligheter att åka tidigare men finns det ett plan till Köpenhamn som passar utgår jag ifrån att SAS bokar om till detta i och med att de är de som ändrat tiderna.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen