Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kommer snart att få min voucher. Jag är lite sugen på att bjuda med frugan på en resa CPH-SFO i business. Men det verkar stört omöjligt att hitta businessbiljetter på poäng när jag söker på sas.se. Är det så få platser lediga, eller är det jag som gör fel? Nu måste det inte vara just CPH-SFO, men det var det första alternativet. Någon som har råd att ge?

Glöm CPH-SFO. Det är nog bara SVG-IAD som är svårare att hitta plats på. Jag har själv aldrig sett platser åt båda håll i business på CPH-SFO, men det finns ett par här som lyckats hitta plats.
Är det månne en ny rutt som @agehall avslöjar här? Stavanger Sola - Washington Dulles.... :D :p
Exakt, vad har vi sagt om förkortningar...

Agehall säger ju faktiskt att den är svår att boka och det får vi väl hålla med om...
Eller tror du han fick in fel förkortning Agö ? ;-)

Jag fick min (första) 2-4-1 voucher för ca 2 veckor sen och bokade till EWR i april :). Från Arlanda via Oslo, det som fanns mina datum var endast business (I) på utresan och SAS Go (X) hem... Jag trodde man inte fick boka olika klasser på denna, men det gick tydligen bra...

Man får väl inte baspoäng för bonusresor? Eller?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen