21 juli till 7 augusti, GOT-CPH-EWR-ARN-GOT bokad med 2-4-1. Business båda vägarna.
Plötsligt händer det, håll modet uppe kamrater!![]()
Hej! Ny på det här men nyfiken hur du lyckades fixa businessclass för två t/r till Chicago?Ska precis boka min egen 2-4-1 voucher
Tack för svar drW! Kan du tänka dig att redovisa hur många poäng det kostade? Antar att det du betalade i pengar var skatt och liknande?
Ok, som jag förstår det testar ni att göra massa olika sökningar på bonusflyg och hittar de som är billiga? Håller koll på vilka resor som är bra och sen bokar in?
Sitter febrilt och jagar vettiga platser och inser att jag får nog sänka förhoppningarna ordentligt om jag vill använda voucher i år.
Det verkar som att SAS helt plcokat bort Plus (dvs Economy extra säten) från sin inventory. Jag menar inte detta bildligt, det finns verkligen inte en enda SAS plus stol att tillgå från nu fram till september på någon USA linjen!
Sitter febrilt och jagar vettiga platser och inser att jag får nog sänka förhoppningarna ordentligt om jag vill använda voucher i år.
Det verkar som att SAS helt plcokat bort Plus (dvs Economy extra säten) från sin inventory. Jag menar inte detta bildligt, det finns verkligen inte en enda SAS plus stol att tillgå från nu fram till september på någon USA linjen!