Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (från 2015)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ok, var kan jag läsa mer om reglerna, kollade bara på sas och dör står det att det är totalt 8 segment som gäller. Robban
Det är icke publicerad regel men du kan läsa den i mitt första inlägget i den här tråden.
(Det är syftet med den här tråden så att alla relevanta information finns på en plats. :) )

Försökte nyss boka Köpenhamn-Warszawa-Tokyo-Sydney-Auckland-Sydney-Tokyo-Düsseldorf-Köpenhamn utan framgång.

Enligt agenten så gick gick det inte boka denna eftersom "the computer sys no" ....transfer i två zoner, dels Europa och Central & Far East Asia.

HUACA som gäller? Har inte haft några problem att boka med byte i Europa och en tredje zon innan.

Ny dag, nya försök.

Fick problem även idag. Dock så blev jag satt "on hold" medan agenten tog ett snack med sin supervisor. Efter ett tag så var bokningen fixad. Fick egentligen ingen klarhet vad som var problemet, men det var något med flighten från Tokyo till Sydney och att de behövde prata med ANA. Hoppas det inte blir några problem att ställa ut biljetten, men agenten trodde inte det skulle bli några problem.

I alla fall nöjd att fått till bokningen

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen