palmen
Moderator
Det låter konstigt, ska bara vara 150 kronor per person för att boka om.Bokade om ARN-BKK-HKT till ARN-HKT och blev debiterad 2 x 150kr per person. Är det för att det var två segment som bokades om?
Det låter konstigt, ska bara vara 150 kronor per person för att boka om.Bokade om ARN-BKK-HKT till ARN-HKT och blev debiterad 2 x 150kr per person. Är det för att det var två segment som bokades om?
Ok, var kan jag läsa mer om reglerna, kollade bara på sas och dör står det att det är totalt 8 segment som gäller. RobbanDu får inte byta både i Bangkok och i Singapore om din bonusresa är mellan Göteborg och Sydney.
Man får inte byta i en tredje zon mer än en gång.
Det är icke publicerad regel men du kan läsa den i mitt första inlägget i den här tråden.Ok, var kan jag läsa mer om reglerna, kollade bara på sas och dör står det att det är totalt 8 segment som gäller. Robban
Försökte nyss boka Köpenhamn-Warszawa-Tokyo-Sydney-Auckland-Sydney-Tokyo-Düsseldorf-Köpenhamn utan framgång.
Enligt agenten så gick gick det inte boka denna eftersom "the computer sys no" ....transfer i två zoner, dels Europa och Central & Far East Asia.
HUACA som gäller? Har inte haft några problem att boka med byte i Europa och en tredje zon innan.
Ja det var det jag trodde. Får ringa Tallin och fråga vad som hänt.Det låter konstigt, ska bara vara 150 kronor per person för att boka om.
Ja det var det jag trodde. Får ringa Tallin och fråga vad som hänt.
Jo det stämmer, men ska inte vara 2x150 per person.Är det 2 pers du bokat om? Om det är så så tror jag att det är korrekt.
Har själv blivit debiterad 2x150:- när jag ändrat bokningar (för 2)
Jo det stämmer, men ska inte vara 2x150 per person.
Varför ska man betala 2x150 per person för att ändra en biljett? Att betala 150 per person ska man dock göra.Inte? Då är jag lurad![]()