Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (från 2015)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du kan resa med andra bolag än SAS, även om du får lägga ut fler poäng och mer i skatter. Alternativt kan du åka SAS till t.ex. Chicago dit det går att hitta en hel del platser för 4 pers även på sommaren, och sedan fortsätta med t.ex. United till LAX,.

Ok tack för tipset. Får kika på Chicago då. Just långresorna vill man kanske ha med sig kidsen. Lite svårt med barnvakt i två veckor (beror ju på hur gamla barnen är såklart :)

Jag har en voucher som går ut till nyår - den intjänades innan nuvarande regler och villkor infördes.

Ringde Tallinn för att göra en bokning och de säger att den går ut till nyår 2016.

Plötsligt öppnar sig ju flera möjligheter i tiden...

Var kan jag bekräfta att det giltighetstiden på min voucher verkligen är som de säger?

Jag har en voucher som går ut till nyår - den intjänades innan nuvarande regler och villkor infördes.

Ringde Tallinn för att göra en bokning och de säger att den går ut till nyår 2016.

Var kan jag bekräfta att det giltighetstiden på min voucher verkligen är som de säger?
Tror inte du kan bekräfta det själv, eventuellt om du försöker boka en bonusresa på sas sida så brukar man få upp val att applicera sin voucher, eventuellt står bäst före datum där.

Enda sättet att verkligen bekräfta är ju att boka en resa under 2016 med den. Det gjorde jag med min voucher från 2014 så jag tror det kommer att fungera med din också. Av någon anledning verkar vouchers från 2014 fått ett extra år i livslängd.

Enda sättet att verkligen bekräfta är ju att boka en resa under 2016 med den. Det gjorde jag med min voucher från 2014 så jag tror det kommer att fungera med din också. Av någon anledning verkar vouchers från 2014 fått ett extra år i livslängd.

+1 Fick besked om detta också idag när jag samtalade med Tallin.

Samma här - men trodde det berodde på att jag triggade min voucher för 2015 genom ett samtal och att det gjorde att min voucher från 2014 försvann och efter några samtal och 7 veckor fick jag 2014 vouchern tillbaka fast med förlängd giltighetstid ett år (då den resan jag ville boka med 2014 vouchern inte gick att boka länge då den var borta ur systemen sen länge...)

Vem ska man kontakta för att se om det finns fler än en voucher som ligger och skräpar? Har nu 300 000 poäng som bara skriker om arr bli använda.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen