Tror inte du kan bekräfta det själv, eventuellt om du försöker boka en bonusresa på sas sida så brukar man få upp val att applicera sin voucher, eventuellt står bäst före datum där.Jag har en voucher som går ut till nyår - den intjänades innan nuvarande regler och villkor infördes.
Ringde Tallinn för att göra en bokning och de säger att den går ut till nyår 2016.
Plötsligt öppnar sig ju flera möjligheter i tiden...
Var kan jag bekräfta att det giltighetstiden på min voucher verkligen är som de säger?
Jag har en voucher som går ut till nyår - den intjänades innan nuvarande regler och villkor infördes.
Ringde Tallinn för att göra en bokning och de säger att den går ut till nyår 2016.
Var kan jag bekräfta att det giltighetstiden på min voucher verkligen är som de säger?
Enda sättet att verkligen bekräfta är ju att boka en resa under 2016 med den. Det gjorde jag med min voucher från 2014 så jag tror det kommer att fungera med din också. Av någon anledning verkar vouchers från 2014 fått ett extra år i livslängd.
Fungerade för mig med, vouchern intjänad 2014. Blev ytterligare en resa till NY.+1 Fick besked om detta också idag när jag samtalade med Tallin.
Jag har en voucher som går ut till nyår - den intjänades innan nuvarande regler och villkor infördes.
Vem ska man kontakta för att se om det finns fler än en voucher som ligger och skräpar? Har nu 300 000 poäng som bara skriker om arr bli använda.