Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (från 2015)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nej, det ska inte gå enligt reglerna. Jag tror att agenten du pratade med svamlade.
Står de någonstans något emot att man skulle göra så? Detta va 2 olika agenter vid olika tillfällen så om dom båda inte dejtade varandra så kanske de är något nytt ? :) Detta var dock i Januari tidigare i år.

Nej, som allt annat finns det inte skriftligt. Det skulle väl kunna vara så att de ändrat på det, men när jag har försökt med detta tidigare har det varit tvärstopp, vilket på ett sätt är rimligt imho.

Nej, som allt annat finns det inte skriftligt. Det skulle väl kunna vara så att de ändrat på det, men när jag har försökt med detta tidigare har det varit tvärstopp, vilket på ett sätt är rimligt imho.
Okey, ne jag har fått detta från Tallinn men vi får väl se om någon tar o prövar! Kan som sagt va en tillfällighet, jag delar bara med om det jag själv upplevt!

Jo, jag förstår det. Jag är bara allmänt skeptisk till vad kundtjänst säger. Om man inte faktiskt försöker få dem att utföra operationen så brukar de ju kunna lova vad som helst...

Men, som sagt, det är ju tänkbart att de ändrat på regeln och det får väl någon ta och testa så vi får bekräftat vad som gäller.

Det har tidigare inte varit möjligt att kombinera voucher från person A med poäng från person B.
Möjligt att något ändrats angående detta men det tror jag först på när någon/några lyckas göra sådana bokningar.

Jag bokade just en t/r i business till Chicago i juli 2016 för min 2-4-1. Egentligen skulle jag vilja ta mig vidare till Seattle eller Portland, OR därför är jag nyfiken på om det i efterhand går att lägga till en flight genom att ringa Tallin och hur tidigt UA släpper sina saver awards, just nu finns det inget om man söker.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen