simon_says91
Medlem
Tror dom flyger någon fjuttig A340 från MUC med F kabin dit bort. Fanns i alla fall i november.Lufthansa har väl inte ens First till Seattle längre, inte heller Vancouver tror jag har First-kabin längre
Tror dom flyger någon fjuttig A340 från MUC med F kabin dit bort. Fanns i alla fall i november.Lufthansa har väl inte ens First till Seattle längre, inte heller Vancouver tror jag har First-kabin längre
Möjligt, tittade bara från Frankfurt.Tror dom flyger någon fjuttig A340 från MUC med F kabin dit bort. Fanns i alla fall i november.
Salvete omnes,
Första post, så ber om överseende (försökt läsa upp så mycket jag kan innan).
Sitter försöker planera vinter/vår resa.
Just nu har vi siktat in oss på Maldiverna och tänkte bränna poäng på F (om det går...) med 2-4-1 voucher.
Ner och bo på norra öarna, segla och lära oss surfa igen... Så inga lyx-hotell den här gången.
Från Stockholm (ARN) till Maldiverna (MLE) så kan jag se tre dessa olika *A rutterna:
Austrian (ARN-VIE-MLE)
Turkish Airlines (ARN-IST-MLE)
Lufthansa (ARN-FRA-MLE)
SAS & Lufthansa (ARN-FRA-MLE)
Provat att söka en del på united för slutet av feb och början mars (Flight Search Results | United Airlines
Men det är beklämmande tomt i First Class kolumnen.
Är det för att jag är ute i för god tid eller söker jag på fel ställe?
Du säker på rätt ställe, men för tidigt. Den enda möjligheten att flyga First är FRA-MLE, eftersom varken Austrian eller Turkish har First.
FRA-MLE går att boka tidigast 14 dagar före avresa (och det är inte alls säkert att det kommer några platser).
Så inga lyx-hotell den här gången.
Är det för att jag är ute i för god tid eller söker jag på fel ställe?