io sono roberto
Medlem
Med "vanliga biljetter" menar du GO-biljetter? Jo, jag såg att såna gick på 30k när PLUS kostar 40k...
Just nu kan du bara boka för max 2 personer. Ska du lägga till infant behöver du alltid ringa in.Sen så undrar jag om det ställer till det om jag bokar en ToR resa (ARN-EWR) med mitt 2-4-1 för tre (2 vuxna+ett bebis under 2 år)?
Han menar biljetter man köper för pengar dvs inte bonusbiljetter.Med "vanliga biljetter" menar du GO-biljetter? Jo, jag såg att såna gick på 30k när PLUS kostar 40k...
Jag gjorde en onlinebokning för två vuxna och en infant i november med 241, partner award.Just nu kan du bara boka för max 2 personer. Ska du lägga till infant behöver du alltid ringa in.
Åh fan, då har de ju fixat en del saker som inte fungerat tidigare.Jag gjorde en onlinebokning för två vuxna och en infant i november med 241, partner award.
Edit: Och verkar funka nu med när jag sökt på vinterresor i dagarna.
När har det inte fungerat att boka med infant? Gjorde det direkt efter bytet sen gjort ombokningar + en till bokning i Januari med 2 vuxna + infant.Åh fan, då har de ju fixat en del saker som inte fungerat tidigare.
Kan vara jag som har gammal info, men har ett svagt minne av att det inte var möjligt innan pandemin, att man behövde lägga till den separat. Men mycket möjligt jag har fel där, har aldrig behövt göra det själv.När har det inte fungerat att boka med infant? Gjorde det direkt efter bytet sen gjort ombokningar + en till bokning i Januari med 2 vuxna + infant.
Bägge bokningarna gjorda online.
Är poäng och voucher giltiga får du tillbaka dom. Men inte säkert att platserna kommer tillbaka.Dum som jag är bokade jag en resa med Go och Plus och insåg senare att man kunde köpa till de poäng man saknade på Eurobonus shop för att åka Plus bägge hållen. Är det korkat att anullera resan och göra om det (får man automatiskt tillbaka 241 vouchern och alla poäng på en gång, eller är jag bränd)?