Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2023)

Status
Stängd för vidare inlägg.

sh1pment

Medlem
Hur får jag upp "kalender-vy" när jag vill boka bonusresor och då främst 2-4-1? Otroligt frustrerande att ej kunna se vilka datum som detta går att nyttja på.a
 

palmen

Moderator
Hur får jag upp "kalender-vy" när jag vill boka bonusresor och då främst 2-4-1? Otroligt frustrerande att ej kunna se vilka datum som detta går att nyttja på.a
Kalendervy finns bara på sas resor. Välj bara poäng i bokningen på startsidan sas.se och var inloggad så kan du sen se hela månader åt gången var det finns awards.
 

sh1pment

Medlem
Kalendervy finns bara på sas resor. Välj bara poäng i bokningen på startsidan sas.se och var inloggad så kan du sen se hela månader åt gången var det finns awards.
Vet inte om jag gör helt fel eller om jag förklarade dåligt, men jag får ej upp någon vy över hela månader där jag kan se vilka specifika datum jag kan applicera vouchern på.
 
Hur får jag upp "kalender-vy" när jag vill boka bonusresor och då främst 2-4-1? Otroligt frustrerande att ej kunna se vilka datum som detta går att nyttja på.a
Vet inte om jag gör helt fel eller om jag förklarade dåligt, men jag får ej upp någon vy över hela månader där jag kan se vilka specifika datum jag kan applicera vouchern på.
det finns alltså inte på sas.se om du menar star alliance resor

finns dock div. 3e partstjänster som erbjuder detta, exvis awardfares.com
 

Rickard_O

Medlem
Vet inte om jag gör helt fel eller om jag förklarade dåligt, men jag får ej upp någon vy över hela månader där jag kan se vilka specifika datum jag kan applicera vouchern på.
Klicka i lägsta pris och business om det är det du vill ha

1682671099559.png
 

palmen

Moderator
Vet inte om jag gör helt fel eller om jag förklarade dåligt, men jag får ej upp någon vy över hela månader där jag kan se vilka specifika datum jag kan applicera vouchern på.
Du får nog visa vad du gör med skärmdumpar då det fungerar utan problem när jag testar

Börja med att gå till sas.se och gör sökningen enligt nedan
1682671666349.png


Klicka sedan på datumet igen så ser du månadsvyn där du bockar i lägsta pris
1682671704616.png


Nu ser du månadsvyn och alla guldpluppar är sas bonusresor som går att boka med din voucher.
 

matado

Medlem
Hej,
Funderar på att byta från Amex SAS Elite och prova Amex Platinum. Kan det bli problem att använda redan intjänade 2:1 vouchers hos SAS ifall man inte längre har Elite kortet?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen