Hur och var menar du? Voucher kan du applicera på alla resorHur får jag upp "kalender-vy" när jag vill boka bonusresor och då främst 2-4-1? Otroligt frustrerande att ej kunna se vilka datum som detta går att nyttja på.a
Kalendervy finns bara på sas resor. Välj bara poäng i bokningen på startsidan sas.se och var inloggad så kan du sen se hela månader åt gången var det finns awards.Hur får jag upp "kalender-vy" när jag vill boka bonusresor och då främst 2-4-1? Otroligt frustrerande att ej kunna se vilka datum som detta går att nyttja på.a
Vet inte om jag gör helt fel eller om jag förklarade dåligt, men jag får ej upp någon vy över hela månader där jag kan se vilka specifika datum jag kan applicera vouchern på.Kalendervy finns bara på sas resor. Välj bara poäng i bokningen på startsidan sas.se och var inloggad så kan du sen se hela månader åt gången var det finns awards.
Resan måste ju vara markerad med den gula pricken (Sas bonus) fö att 241 ska funka?Hur och var menar du? Voucher kan du applicera på alla resor
Hur får jag upp "kalender-vy" när jag vill boka bonusresor och då främst 2-4-1? Otroligt frustrerande att ej kunna se vilka datum som detta går att nyttja på.a
det finns alltså inte på sas.se om du menar star alliance resorVet inte om jag gör helt fel eller om jag förklarade dåligt, men jag får ej upp någon vy över hela månader där jag kan se vilka specifika datum jag kan applicera vouchern på.
Klicka i lägsta pris och business om det är det du vill haVet inte om jag gör helt fel eller om jag förklarade dåligt, men jag får ej upp någon vy över hela månader där jag kan se vilka specifika datum jag kan applicera vouchern på.
Det var alltså inte svårare än så, tack!
Du får nog visa vad du gör med skärmdumpar då det fungerar utan problem när jag testarVet inte om jag gör helt fel eller om jag förklarade dåligt, men jag får ej upp någon vy över hela månader där jag kan se vilka specifika datum jag kan applicera vouchern på.