Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2022)

Status
Stängd för vidare inlägg.

lillemannen

Medlem
Lyckades precis boka en bonusresa där agenten gjorde bort sig rejält och drog ungefär hälften så mycket poäng som han skulle. Han använde också den sista vouchern jag hade kvar (utg dec-23) men råkade ge mig tillbaka en voucher som går ut dec-22 som jag redan använt för att köpa en annan bokning (bokad men ej utförd än).

Vad är sannolikheten att jag kommer undan med detta?
Tala är silver tiga är guld.....var glad och var tyst.
 

Gizmo79

Medlem
Tror mig ha koll på att det skall fungera, men efter lite sökningar på forumet så hittade jag bara svar i trådar som var 3-4 år gamla så tänkte man kanske kunde få det bekräftat ännu en gång.

Vi har en bokning på 3 personer där vi har använt 2 st voucher. Kan vi splitta upp den på två pnr så att vi kan ändra så att vi inte åker samma flyg hem?
 

Fredde18

Medlem
Tror mig ha koll på att det skall fungera, men efter lite sökningar på forumet så hittade jag bara svar i trådar som var 3-4 år gamla så tänkte man kanske kunde få det bekräftat ännu en gång.

Vi har en bokning på 3 personer där vi har använt 2 st voucher. Kan vi splitta upp den på två pnr så att vi kan ändra så att vi inte åker samma flyg hem?
Jag splittade en bokning för 4 pers till 2 olika som du beskrev. Fortsatt på samma flyg förvisso men det hade öppnat sig business för halva styrkan i alla fall. Så det ska funka, ring in och hoppas på rätt agent. Annars ring igen ;)
 

inka

Medlem
Kan inte se min 2-4-1 voucher som fortfarande är giltig detta år och nästa. Har sett den tidigare på SAS Star Alliance söksidan, men nu syns den inte :( ngn som har samma problem?
 

chrloc

Medlem
Jag har samma problem. Ser inte vouchern
Sitter och ska boka 2 platser till Spanien, bonusresa
Tror ni man kan boka dem utan vouchern
Sedan ringa SAS imorgon och be dem lägga in vouchern så det blir 2 för 1 pris???
 

JacobGBG

Medlem
Får huvudvärk av EVA Airs married segments. Hittar gott om tillgänglighet på VIE-TPE om jag först tar 2 legs kors och tvärs i Europa. Men att flyga VIE-TPE direkt går ej att få.
 
Någon som har avbokat en resa online där någon del blivit inställt och vouchern varit utgången? Har läst rapporter om att giltiga vouchers kommer tillbaka omedelbart men minns inte att jag läst något om utgångna vouchers vid online-avbokning.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen