Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2022)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Längesedan jag gjorde en ändring på en bokad 2-4-1 . Har en ARN-OSL-FCO / FCO-OSL-ARN där jag önskar byta utresan till ARN-FCO med connect. Platser finns.

1 Kan jag ändra bara utresan genom att ringa in och betala 150kr per person i admin-avgift?
Ja, så länge vouchern inte har gått ut är det så.

Med lite tur går det att boka om online.
 
Blir såklart "internt fel" när en försöker justera online.. Suck.

Edit: Efter några försök gick det. tack @fcx

Hur rodda du online? Har en bokning som jag skulle vilja stuva om- är det alternativet att avboka och återbetalning eller något annat? Har en voucher som ej har gått ut.
 
Last edited:
Hur rodda du online? Har en bokning som jag skulle vilja stuva om- är det alternativet att avboka och återbetalning eller något annat? Har en voucher som ej har gått ut.

Hej. Om jag bara försökte ändra utresa fick jag ”internt fel” och kom ej vidare. Om jag valde att justera både ut- och hemresa gick det (jag lät dock hemresa vara oförändrad)
 
Hej. Om jag bara försökte ändra utresa fick jag ”internt fel” och kom ej vidare. Om jag valde att justera både ut- och hemresa gick det (jag lät dock hemresa vara oförändrad)

Tack för svar. Hittar ingenstans där jag kan ändra utan bara "avboka och återbetalning " Har bara en enkelresa, kanske är därför.
 
Hur lång tid vågar man vänta tills biljetten är bekräftad och betald innan den annulleras? Jag väntar fortfarande på samtal ifrån Eurobonus på skatter/poäng kostnad.
 
Hur lång tid vågar man vänta tills biljetten är bekräftad och betald innan den annulleras? Jag väntar fortfarande på samtal ifrån Eurobonus på skatter/poäng kostnad.
För mig tog det ca 60 min under öppettiderna

Jag säger ALLTID att dom kan godkänna alla kostnader och poäng utan att ringa och säkerställa att dom har mina kortuppgifter
 
För mig tog det ca 60 min under öppettiderna

Jag säger ALLTID att dom kan godkänna alla kostnader och poäng utan att ringa och säkerställa att dom har mina kortuppgifter
I mitt fall hjälpte detta inte då personen ifråga hade inte befogenheten utan var tvungen att lämna över till Eurobonus avd. och klockan börja närma sig 17.00. Resorna var en ändring och tillägg på utresa. Nu på morgonen bekräftades barnens resa men inga extra poäng och kostnader har debiterats ännu. 2,5 dygn tog detta. Min andra har inte blivit behandlad ännu. Avvaktar då.
 
I mitt fall hjälpte detta inte då personen ifråga hade inte befogenheten utan var tvungen att lämna över till Eurobonus avd. och klockan börja närma sig 17.00. Resorna var en ändring och tillägg på utresa. Nu på morgonen bekräftades barnens resa men inga extra poäng och kostnader har debiterats ännu. 2,5 dygn tog detta. Min andra har inte blivit behandlad ännu. Avvaktar då.
Ring och ligg på! Jag har fått flera resor automatiskt avbokade för att de inte ställt ut biljetterna
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen