De som gick ut 2019-12-31 blev nyss förlängda till 30/11Är det någon som har sett över möjligheterna att få voucherns giltighetstid förlängd?
De som gick ut 2019-12-31 blev nyss förlängda till 30/11
Utöver det är bara spekulationer, men det går ju att boka en resa 31/12 2020 för avfärd så långt fram som typ Okt/Nov 2021 så du bör nog iallafall boka upp vouchern och inte låta den förfalla.
Hej!
Efter sökning i forumet och på SAS hemsida (men osäkerhet pga. min första 2-4-1 resa och första resa till Sydostasien) behöver jag lite hjälp gällande namn på en Star alliance bokning.
Agenten bad om namn - jag uppgav för- och efternamn på mig och min man. Men, jag frågade sedan om hon ville ha alla namn men hon uppgav att det inte behövdes för denna bokning.
Jag kan alltså läsa mig till att det inte går att byta namn på star alliance bokningar.
Såväl jag som min man har mellannamn (läs: står som förnamn i passet). Kommer detta att skapa problem för oss? Resan är först nästa sommar så i värsta fall får jag avboka och boka om på nytt.
Hej,
Har en 2-4-1 till Cancun i November Med familjen och undrar om denna går att omboka
( till feb-mars 2021) alternativt avboka och få tillbaka poäng samt vouchers?
Eller förlorar man Vouchers som gått ut 2019?
Har också anmärkt på att det bara stod om SAS-flyg i mejlet, som kom idag, angående förlängingen av tidigare utgången 2-4-1-voucher, men det kanske kan vara så att det ändock går bra att använda den vouchern för Star Alliance även efter 31/8?
Ska ringa till Tallinn imorgon för att fråga om vilken information de har fått.
Ja, eller så är den som skrev texten bra metven om vouchern man får via Classic...Så angående mejlet man fick tidigare i veckan, så missade de antingen att skriva om att förlängd voucher via AMEX Elite fortsatt gäller för Star Alliance, eller så försöker de oschysst få resenärer att enbart boka med SAS. Hoppas att det helt enkelt är en slarvig miss ifrån deras sida.
Hej,
Försökte söka på forumet men hittade inget vettigt svar och tänkte att jag kollar här innan jag trilskas med Tallinn/SAS kundtjänst.
Jag borde ha tre stycken 2-4-1 vouchers (två intjänade under 2019 med utgångsdatum 201231 och en intjänad under 2020 med utgångsdatum 211231), men kan endast se en på SAS hemsida. Men hyfsat säker på att jag kunnat sett flera tidigare. Har de gjort någon justering på hemsidan att man endast ser den senaste eller bör man kontakta Tallinn eller SAS kundtjänst?