Davvelavve
Medlem
Får man boka typ got-Hong Kong med SAS och sedan *A vidare från Hong Kong till typ vietnam? På samma 2-4-1 kupong alltså.
Får man boka typ got-Hong Kong med SAS och sedan *A vidare från Hong Kong till typ vietnam? På samma 2-4-1 kupong alltså.
Tänk bara på att du får betala *A poäng pris på hela resan även om någon eller större delen är SAS.Får man boka typ got-Hong Kong med SAS och sedan *A vidare från Hong Kong till typ vietnam? På samma 2-4-1 kupong alltså.
Okej så det är mer värt att ta *A om man ska till Vietnam ex om man skall åka business. Alt sas till Hongkong å sedan köpa egen biljett vidare.Tänk bara på att du får betala *A poäng pris på hela resan även om någon eller större delen är SAS.
Okej så det är mer värt att ta *A om man ska till Vietnam ex om man skall åka business. Alt sas till Hongkong å sedan köpa egen biljett vidare.
Mitt poängflöde kommer nog inte vara mer än runt 100 000 när resan är aktuell. Och de 65000 extra lägger jag hellre på en ny resa till USA i så fall.
Har försökt hitta stolar IST-CPT med Turkish men verkar knapert. Är det någon som nånstin sett tillgänlighet på den sträckan? Eller ja sett onlinte är en sak, jag ändrar mig till om någon har lyckats boka..?![]()
Det var väl @Tonton som nämnde att Turkish kör mycket Married Segments. T.ex jag såg ingenting på ARN-IST samt IST-SGN, men däremot massor på ARN-IST-SGN. Så testa hela rutten, t.ex. ARN-IST-CPT.
Noterat samma till Bogota tex. Inget när jag kollar ben för ben men hela är ok.Har försökt hitta stolar IST-CPT med Turkish men verkar knapert. Är det någon som nånstin sett tillgänlighet på den sträckan? Eller ja sett onlinte är en sak, jag ändrar mig till om någon har lyckats boka..?![]()
Någon som vet varför det inte går att hitta Singapore Airlines just nu via SAS/star alliance award-sökning?