8e maj via vanliga numretNågon som lyckats göra en bokning med Singapore Airlines? Ringde nyss till Talinn och de kunde enbart erbjuda Turkish Airlines för Business class till Bali september 2021. Någon som vet när och hur man kan boka med singapore airlines igen?
Så du har lyckats göra en poängbokning med SQ och applicerat din 2-4-1 via SAS kundtjänst?!? Eller missförstår jag dig fullständigt nu?8e maj via vanliga numret
8e maj via vanliga numret
Jag gissar på lite ironi i inlägget. Ingen info finns i dagsläget om när det blir möjligt.Så du har lyckats göra en poängbokning med SQ och applicerat din 2-4-1 via SAS kundtjänst?!? Eller missförstår jag dig fullständigt nu?
Min gissning också, men hoppet är det sista som överger oss.Jag gissar på lite ironi i inlägget. Ingen info finns i dagsläget om när det blir möjligt.
Min okvalificerade gissning är att det blir tidigast en bit in på 2021, men det är som sagt en gissning.
Jag har en voucher som egentligen gick ut 191231 men förlängdes till 201130. Enligt SAS kan en voucher bara förlängas en gång.