Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2019)

Status
Stängd för vidare inlägg.

aldrighemma

Medlem
Hur lång tid brukar det ta innan en applicerad voucher kommer tillbaka vid avbokning? Vouchern är från 2018 så den ska ju gälla till dec 19?

Poängen kom tillbaka direkt men inte vouchern.
För mig så har den kommit tillbaka direkt, jag har kunnat använt den till en annan bokning under samma samtal som avbokningen gjordes.
 

Wendestam

Medlem
Gick all-in med båda mina 2-4-1 från 2018 samt årets första som precis damp ned.
6st vuxna + 1 infant i Thais business till Singapore från Arlanda. Trodde det var i princip omöjligt att få plats på samma flyg för poäng.
6x82.500p + 1383kr (samt 28kr för infant)

Blir både svärföräldrar och föräldrar med som barnvakt på sommarresan :) (så får vi se vem som tröttnar på vem först...;))

upload_2019-3-8_14-56-26.png
 

BAS

Medlem
Gäller bokningsavgiften på 450 kr även bokning av SAS-flyg via sas.se? Jag har inget minne av att det fanns någon bokningsavgift specificerad när jag bokade nu i januari.
 

inka

Medlem
Gick all-in med båda mina 2-4-1 från 2018 samt årets första som precis damp ned.
6st vuxna + 1 infant i Thais business till Singapore från Arlanda. Trodde det var i princip omöjligt att få plats på samma flyg för poäng.
6x82.500p + 1383kr (samt 28kr för infant)

Blir både svärföräldrar och föräldrar med som barnvakt på sommarresan :) (så får vi se vem som tröttnar på vem först...;))

Visa bifogad bild 87462
Vad är orsaken till att du valde Thai och inte Singapore Airlines, undrar jag nyfiket som senare också förhopningsvis ska boka en 2-4-1 businessresa till Singapore? :)
 

lillemannen

Medlem
Idag fick jag en voucher från AMEX att bokningsavgiften kostar 375:- /person vid hjälp och 150:-/person i ombokningsavgift. Blir så trött på detta....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen