Jag har bokat en ren SAS-award med 2-4-1 online utan problem. Visserligen ett par månader sedan, men det har fungerat.
Ah, sorry, det missade jag helt. Det har jag inte gjort.Diskussion handlade om att boka OM, dvs. själv ändra datum online.
Tack för svar. Serviceavgifterna är ett icke problem så länge jag får det som jag vill.
Jag får helt enkelt prova mig fram när den dagen kommer.
Jo @Mattias Holmén det är min första business resa ever och den sker med SAS.![]()
Kan man boka utresa först (med 2-4-1) och lägga till hemresa när man har fått tillräckligt med poäng/returresa tillgänglig och applicera samma 2-4-1 på hemresan?
Kan man boka utresa först (med 2-4-1) och lägga till hemresa när man har fått tillräckligt med poäng/returresa tillgänglig och applicera samma 2-4-1 på hemresan?
Yes! passande timing också...Bokade utresan med 2-4-1 förra veckan och ringde för 5 min sedan till SAS och la till hemresan också![]()
150+450 Har jag fått betalaKostar 150kr också? Eller blir det 150+450 kr för en ändring där man lägger till retur ?
Yes! passande timing också...Bokade utresan med 2-4-1 förra veckan och ringde för 5 min sedan till SAS och la till hemresan också![]()
JaOm man bokar en väg till att börja med, blir poängpriset enligt enkel resa till en början och sedan enligt T&R när du lägger till hemresan/utresan?