Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2019)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har bokat en ren SAS-award med 2-4-1 online utan problem. Visserligen ett par månader sedan, men det har fungerat.

Kan man boka utresa först (med 2-4-1) och lägga till hemresa när man har fått tillräckligt med poäng/returresa tillgänglig och applicera samma 2-4-1 på hemresan?

Kan man boka utresa först (med 2-4-1) och lägga till hemresa när man har fått tillräckligt med poäng/returresa tillgänglig och applicera samma 2-4-1 på hemresan?

Yes! passande timing också...Bokade utresan med 2-4-1 förra veckan och ringde för 5 min sedan till SAS och la till hemresan också :)

Yes! passande timing också...Bokade utresan med 2-4-1 förra veckan och ringde för 5 min sedan till SAS och la till hemresan också :)

Kostar 150kr också? Eller blir det 150+450 kr för en ändring där man lägger till retur ?

Om man bokar en väg till att börja med, blir poängpriset enligt enkel resa till en början och sedan enligt T&R när du lägger till hemresan/utresan?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen