Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2019)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hej,

vet inte om jag ens bör nämna detta men är inne sporadiskt och letar bonusresor och upptäckte att min voucher som enbart är giltig för Europa (har enbart haft EB Classic) även gick att använda för övriga destinationer. Är detta någon tillfällig bugg och är det värt att testa boka en business till EWR eller brukar dom bara att avboka min resa när dom upptäcker felet?
Tack, jag har meddelat sas detta problem, dom ska fixa det snabbt sa dom

Avgiften för att ändra en biljett är 150sek/person.
Om jag vill uppgradera economy till business på hela resan med 4segments är priset för ändringen 150x4 då?

Avgiften för att ändra en biljett är 150sek/person.
Om jag vill uppgradera economy till business på hela resan med 4segments är priset för ändringen 150x4 då?

Om du ringer via Tallin så tillkommer numera dessutom 450 kr/person i "Service Fee" vid ändring såvida inte ändringen görs inom 24h från bokning eller senaste ändring.

Nog en aningens dum fråga men:
I brevet jag fick hem för min första voucher för 2019 på mitt Elite-kort, så står det att avgiften för att boka ska vara 375kr.
Den allmänna infon här och även det som Tallinn säger är ju att den är 450kr.
Är det tryckfel hos Amex när dom skickar ut infobrevet eller var har det gått snett?
Eller hänger det ihop på något sätt bara att jag inte ser sammanhanget mellan summorna?

Nog en aningens dum fråga men:
I brevet jag fick hem för min första voucher för 2019 på mitt Elite-kort, så står det att avgiften för att boka ska vara 375kr.
Den allmänna infon här och även det som Tallinn säger är ju att den är 450kr.
Är det tryckfel hos Amex när dom skickar ut infobrevet eller var har det gått snett?
Eller hänger det ihop på något sätt bara att jag inte ser sammanhanget mellan summorna?
Någon som räknat in momsen fel eller något sådant snyggt kanske. Skillnaden blir ju precis att 357kr + estländsk moms = 450.... Och åtminstone de manuella bokningarna görs ju där. Så det kan säkert finnas saker som därför kostar 375 mellan sas och outsourcingfirma...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen