Mr Basic
Medlem
Helt korrekt.Om jag har en voucher från 2017 och en från 2018 utgår jag ifrån att den äldsta förbrukas först, korrekt? Jag behöver inte välja på nåt sätt?
Edit. Den från i år (2018) är ju giltig tom 31/12-2019
Helt korrekt.Om jag har en voucher från 2017 och en från 2018 utgår jag ifrån att den äldsta förbrukas först, korrekt? Jag behöver inte välja på nåt sätt?
förlåt för kommande dum fråga, men visst är det korkat att utnyttja en voucher för bonus resa till Salzburg (60.000k) för två personer 50% off voucher
den går ut snart men känns väldigt dumt för en sån resa...
Någon som vet vart man ser sina bonusar? alla sina vouchrar? borde ha fler men ser bara en på hemsidan
förlåt för kommande dum fråga, men visst är det korkat att utnyttja en voucher för bonus resa till Salzburg (60.000k) för två personer 50% off voucher
den går ut snart men känns väldigt dumt för en sån resa...
Någon som vet vart man ser sina bonusar? alla sina vouchrar? borde ha fler men ser bara en på hemsidan
Har inte alla vouchers utgångsdatum 31/12? När går din ut?
Jag hade satsat på att använda rabatten till något dyrare om du har poäng till det.
Jag har fått en känsla av att många (absolut inte alla!) övervärderar sina 2-4-1 vouchers. I 9 fall av 10 (?) så borde man med hyfsat normal spend och resemönster ha fler vouchers än vad man har EB-poäng att göra av med. Tycker mig ofta se och höra exempel på personer som bokar upp ofördelaktiga resor som de inte har planerat för att en voucher inte ska "brinna inne".
Det finns såklart undantag (personer som bokar awards för 1 pers inom europa eller drar in 400.000 poäng per år på avishyror).