agehall
Medlem
Normalt sett inte.Jasså får prova o söka lite på biljetter inom star alliance med EB poäng och se vad som dyker upp, om man bokar preliminärt från hemsidan och sedan ringer för att bekräfta måste man påpeka att jag har en voucher?
Normalt sett inte.Jasså får prova o söka lite på biljetter inom star alliance med EB poäng och se vad som dyker upp, om man bokar preliminärt från hemsidan och sedan ringer för att bekräfta måste man påpeka att jag har en voucher?
Klart det förekommer, men gissar på att det är en minoritet av bokningarna.
Det har jag gjort varje år så länge möjligheten funnits.
Ni är fortfarande en extremt liten minoritet. Klart det förekommer, men det är nog inte många procent av bokningarna som är sådana.
Det har man aldrig kunnat boka Bangkok Airways (PG) flight med SAS EuroBonus poäng.Håller på att boka en 2-4-1-resa till Asien senare i höst och bad Tallinn titta på flyg från BKK till olika delar av Thailand. Visar sig att att det inte längre går att boka Bangkok Airways. Har tydligen varit så ett par veckor och SAS har inte fått något svar på varför Thai gjort detta. De vet inte heller om eller när de kommer tillbaka.
Det har man aldrig kunnat boka Bangkok Airways (PG) flight med SAS EuroBonus poäng.
Du kanske förväxlar med att THAI (TG) har slutat att flyga till Koh Samui (USM)?
THAI Airways slutar trafikera Bangkok-Koh Samui fr.o.m 2 september 2018 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Det finns inget Star Alliance flygbolag som flyger till Koh Samui nu för tiden, väl?Vågar inte svara på det, Tallinn pratade specifikt om Bangkok Airways när jag frågade om vad det fanns för alternativ. Men det är väl inte omöjligt att det är på det sättet (att Tallinn inte förstått skillnaden), Koh Samui var ett av ställena som jag är intresserad av att åka till. Frågan är i så fall hur man kan åka till Koh Samui om det inte går att få in i 2-4-1-bokningen?