Hur ser du det öht på SAS webbsida?
Undrar jag med. Jag hittar inga vouchers på sas hemsida men har fått brev hem om att jag triggat.
Det finns ingen "direkt visare" för detta utan man får gå omvägen via att låtsas göra en poängbokning.
Gör såhär:
Se till att vara inloggad på ditt Eurobonuskonto.
Välj exempelvis bokning för poäng ARN-MMX, här finns nästan alltid poängbiljetter.
Välj en månad framåt i tiden eller mer. Välj att boka för poäng, sök datum.
Välj att boka för "bästa pris".
Nu när man får välja olika flygningar, kolla antingen högst upp på webbsidan, där står det i en grå rad:
Hej Berglund: vi har en del specialerbjudanden åt dig. Ta vara på dem nu!
Klicka på länken "Ta vara på dem nu!" så kommer du till en översikt över dina tillgängliga erbjudanden, såsom Mastercard FlyPremium och en sorts översikt av dina Amexvouchers. Just nu ser jag själv två Amexvouchers en med utgångsdatum 31 dec 2018 och en 31 dec 2019, men jag vet att jag har fler vouchers än så.
Det går också att komma till samma vy genom att klicka i den lilla rutan ovanför de föreslagna flygningarna där det står:
RABATTER TILLGÄNGLIGA
Du har några specialerbjudanden att välja mellan. Ta vara på dem nu!
Igen, klicka på länken "Ta vara på dem nu!" så kommer samma översikt som beskrivits ovan upp.
Det kanske finns något annat sätt också (?) men detta är det sätt som jag känner till, förutom då att ringa in.