Det nämns rätt ofta att tillgängligheten kan variera. Det finns inga som helst garantier när man letar med United och ska boka med Eurobonus.
Om du vill att andra (moderatorerna) ska göra det jobbet, måste du göra en anmälan.Känns riktigt surt, har lagt många timmar på planeringen av den resan.. Känns som en liten blänkare om detta borde läggas in i det första inlägget i denna tråd?
Om du vill att andra (moderatorerna) ska göra det jobbet, måste du göra en anmälan.
Att skriva önskemål i ett inlägg leder ingenvart.
Går bra att boka ena vägen nu. Du åker på en ändringsavgift på 150:- per person sedan men det är det ofta värt. Gratis för EBD och högre att ändra.Hej,
När man bokar 2-4-1, kan jag t.ex. boka utresan idag (60k poäng för 2 personer i business till USA) och sedan vänta med att boka hemresan? Eller behöver man boka tur/retur på samma bokning för att poängrabatten även ska gälla för hemresan?
Många som fått det mailet, inget att bry sig om.Fick mail från Amex häromdagen som gratulerade till att jag nått 150K spend och nu kan boka en 2-4-1. Det konstiga är att jag har 10K kvar till gränsen och jag ser ingen voucher på sas hemsida. Fler som varit med om samma sak?