Hej!
Hittade dessa flighter, du ringer 018-480 91 67 för att boka dem.
Jättesnällt!! Har du möjlighet att kolla i Februari, 2018, 1 vecka. Tusen tack på förhand
Hej!
Hittade dessa flighter, du ringer 018-480 91 67 för att boka dem.
Okej. Vill minnas att det kostar 100.000poäng och en 2-4-1 för SAS till Asien för 2 pers. Flyger du *A så blir det lite mer poäng.
Hej, SAS är att föredra då jag har 95.000 poäng och det finns direktflyg men annan StarAlliance funkar också givetvis, då får jag överföra poäng från min fru till mig men i det här läget vill jag först hitta någon biljett bara även om jag behöver lägga ut lite extra pengar.
Den långa connectionen i ZRH kan du givetvis ändra så du åker senare från ARN
Ett tips är dock att läsa första inlägget i tråden om hur du gör för att söka tillgänglighet på Uniteds hemsida.
Här kan du se flighter med SAS, finns två platser med Business ut i november men ej hem. Sök efter NRT.
SAS business award availability - Travelhacks
Det kostar 100.000 poäng för två om du använder en voucher.Minns att hon sa att jag behövde 90.000 poäng + 2-1 voucher till Japan över telefon när jag snackade med henne sist. 140.000 poäng för StarAlliance flyg.
Jättesnällt!! Har du möjlighet att kolla i Februari, 2018, 1 vecka. Tusen tack på förhand