palmen
Moderator
Anledningen att du inte ser platser i Business är för att det inte finns några tillgängliga för poäng. Du måste hitta datum med tillgänglighet, länken du fick nyss till travelhack sidan är bra att använda, sen kan du boka på sas sida själv, eller ringa vilket blir lite mer omständigt.Jag har en 2-1 voucher från Amex. Försöker boka 2st buisnessclass biljetter till Tokyo men det verkar vara en omöjlig historia. Man får ringa till 018 numret och fråga om de finns några biljetter och de har givetvis ingenting för hela september, oktober, november, de ber mig ringa tillbaka och kolla igen senare om det har kommit in några nya biljetter. Känns som att de gör det medvetet omöjligt att boka! På sas.se kan man bara boka sas go eller sas plus vad jag förstår för jag hittar inte buisness när jag väljer poäng... däremot kommer dessa biljetter upp när man väljer utan poäng.
Hur gör ni andra för att boka?
Min voucher går ut vid årskiftet så försöker nu få till en bokning i februari, efter att ha stått i telefonkö i snart 40min la jag på.