Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2017)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur ser man hur mycket man har spenderat med sitt Amex-kort under året? Jag lyckas inte hitta nån summering i appen eller på hemsidan! Behöver man räkna ihop sina räkningar manuellt eller finns det ett lättare sätt?

Hur ser man hur mycket man har spenderat med sitt Amex-kort under året? Jag lyckas inte hitta nån summering i appen eller på hemsidan! Behöver man räkna ihop sina räkningar manuellt eller finns det ett lättare sätt?
Enklast är nog att från översikten klicka på "Saldo Eurobonuspoäng", i kolumnen till höger (med 2-4-1 statusen) står en summering överst..

Edit: på hemsidan

Hur har det varit på sistone när man bokar en tur och returresa med 8 segment. Brukar det vara lugnt att åka 5 legs ena vägen och 3 andra? Eller måste det vara 4 varje väg?

Hur har det varit på sistone när man bokar en tur och returresa med 8 segment. Brukar det vara lugnt att åka 5 legs ena vägen och 3 andra? Eller måste det vara 4 varje väg?
Jag bokade nyss 6 segment ut, 2 segment hem och det fungerade bra

• Gilla
Reactions: Gus
Jag har Amex Elite och en spend på cirka 500k. Kan jag skaffa Amex Premium och få 3 vouchers per år? Kan jag (och en vän) få 12 000 p var för en värvning när jag redan har Elitkortet?

Går utmärkt. Dock osäker på om du kan flytta över spenden du redan har på Elite, tror du får börja om på 0:- med Premium

Yes, men 500k var på årsbasis och är inte uppe i det än så får väl växla över till Premium efter sommaren. Någon som vet om jag plus vän kan utnyttja nyvärvsbonus på Premiumkortet när jag redan har Elite?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen