Nej, valet finns högst upp i browsern som ett grått fält där det står att man kan lägga på kampanjer. Du ser detta under bokningsdialogen
Jaha, ja du den rutan var ju väldigt lätt att se!
Tack!
Nej, valet finns högst upp i browsern som ett grått fält där det står att man kan lägga på kampanjer. Du ser detta under bokningsdialogen
Enklast är nog att från översikten klicka på "Saldo Eurobonuspoäng", i kolumnen till höger (med 2-4-1 statusen) står en summering överst..Hur ser man hur mycket man har spenderat med sitt Amex-kort under året? Jag lyckas inte hitta nån summering i appen eller på hemsidan! Behöver man räkna ihop sina räkningar manuellt eller finns det ett lättare sätt?
Verkar vara helt ok att mixa bara Max 8 totalt.Hur har det varit på sistone när man bokar en tur och returresa med 8 segment. Brukar det vara lugnt att åka 5 legs ena vägen och 3 andra? Eller måste det vara 4 varje väg?
Jag bokade nyss 6 segment ut, 2 segment hem och det fungerade braHur har det varit på sistone när man bokar en tur och returresa med 8 segment. Brukar det vara lugnt att åka 5 legs ena vägen och 3 andra? Eller måste det vara 4 varje väg?
Går utmärkt. Dock osäker på om du kan flytta över spenden du redan har på Elite, tror du får börja om på 0:- med PremiumJag har Amex Elite och en spend på cirka 500k. Kan jag skaffa Amex Premium och få 3 vouchers per år?
Går utmärkt. Dock osäker på om du kan flytta över spenden du redan har på Elite, tror du får börja om på 0:- med Premium
Går utmärkt. Dock osäker på om du kan flytta över spenden du redan har på Elite, tror du får börja om på 0:- med Premium