Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2017)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Några frågor(nedanstående gäller Eurobonus samt barn, ej infant).
1. Om man bokar en award med Amex 2-4-1(2 vuxna) kan man då köpa en biljett(1 barn) och få allt på samma bokningsnummer(via Tallinn)?

2. SAS har ju rabatt på poängbokning för barn men inte *A, bekräfta?
Tänker mig 2 vuxna med Amex 2-4-1 och ett barn utan voucher.

3. Spelar det ngn roll om man har olika bokningsklass(men samma kabinklass) om man är med på samma bokning?

Fråga som säkert har besvarats men hur lång tid dröjer det innan man kan boka med sin 2-4-1 när man nått upp till 150 000? Måste man vänta på ett fysiskt papper i brevlådan eller sköts det digitalt via e-post eller nått? Helt nytt för mig detta men kommer nå 150 000 kr nu i veckan som kommer och vill boka så snart som möjligt.

Tack

Fråga som säkert har besvarats men hur lång tid dröjer det innan man kan boka med sin 2-4-1 när man nått upp till 150 000? Måste man vänta på ett fysiskt papper i brevlådan eller sköts det digitalt via e-post eller nått? Helt nytt för mig detta men kommer nå 150 000 kr nu i veckan som kommer och vill boka så snart som möjligt.

Tack

Ofta går det omedelbart, bara ringa Talinn och fråga.

Tack

Tidigare i år tog det ca 3 arbetsdagar för mig från och med köpet registrerats innan vouchern var tillgänglig för agenterna i Tallinn.

När får man vouchern? Är det när jag använt kortet och kommit över 150' eller är det när jag betalat den räkning som gör att jag kommer över 150'? Det kan ju skilja en månad i tid. Hoppas ni förstår min fråga.

När får man vouchern? Är det när jag använt kortet och kommit över 150' eller är det när jag betalat den räkning som gör att jag kommer över 150'? Det kan ju skilja en månad i tid. Hoppas ni förstår min fråga.

Det är när köpet registrerats på kortet, dvs några dagar efter att du har använt det för betalning. Du behöver inte vänta in fakturan från Amex.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen